Facebook

Friss topikok

Linkblog

Lehetőleg máma még...

2012.07.27. 07:17 - Bisztő Gyalla

Címkék: nemaktuális

Helló!

Azt a marha hosszú című zeneszámosat nem én küldtem be, sztem összekeversz valakivel.

(Valóban. Azt Sala küldte, és újból elnézést kérek érte, hogy összekevertem. A zeneszám viszont az egyik legtöbbre becsült magyar vers. A címe kellett a megfejtésbe.)

Viszont itt egy abszolúte saját kép: 

MLS.jpg

 

 

mangán lakk sertés.

Üdv:
PéDé

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr734680770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HOLCI 2012.07.27. 13:48:46

Ha nem néztem volna meg a megfejtést nem tudtam volna.de így meg,hogy megnéztem némi hibát látok benne.A poén azért jó,ha nem is így kellett volna ábrázolni.

JeLo 2012.07.27. 19:31:45

Az ilyeneket nem szeretem és egyre több ilyen van az oldalon sajnos. Olyan nincs, hogy mangánlakk sertés. Ha a mangás képen lenne egy N áthúzva, a disznó felett meg egy ékezet, akkor már elnézném a felesleges K-t :)

Szerintem ezek akkor jók és agyasak, ha halál pontosan, még az ékezeteket is figyelembe véve jön ki valami.

Persze néhány dupla betű nekem is becsúszik, de ha ennél több az eltérés, akkor inkább ejtem a témát. :)

HOLCI 2012.07.28. 12:51:55

A mangalica az jó:)
A mangánlakk sertés beépítve egy mondatba elmegy,de így kép viccnek nem sikerült.
Amúgy a Galla Miki értékelné :)

El Visco Stello (törölt) 2012.07.29. 07:49:01

Nekem tetszik, szerintem alapmű.
És igenis a 2 vegyértékű a mangán(II)-ionban (Mn2+), rózsaszín.
A sertésnek pedig különösen fontos, mert a mangán nélkülözhetetlen nyomelem: szabályozza a zsíranyagcserét, szerepe van a fehérjeszintézisben.
süti beállítások módosítása