Facebook

Friss topikok

Linkblog

Itt ülök csillámló sziklafalon. Az ifju nyár könnyű szellője, mint egy kedves vacsora melege, száll. Szoktatom szívemet a csendhez. Nem oly nehéz - idesereglik, ami tovatűnt, a fej lehajlik és lecsüng a kéz.

2012.07.26. 11:06 - Bisztő Gyalla

Címkék: cuki

Sala végre elküldte nekünk a második sorát ennek.

óda férjek.JPG

Az ablak hoz- én is, Óda, férjek.

Update:

Ezt én küldtem.
nézd majd vissza a mailt.
üdv: Sala
 
Igen, ezt elnéztem. Kijavítottam.
Bocs!

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr544679304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kültag 2012.07.26. 23:17:03

Én meg tök rendes voltam, és megírtam e-mailben, hogy becsszóra nem én (=PéDé) voltam a beküldő, nehogy már Pálgium legyen belőle.

El Visco Stello (törölt) 2012.07.27. 09:41:00

...és a megfejtés?
Nekem van egy tippem: Ez egy népszerű magyar szám, a "Hozom, hozom, te mindenem"

HOLCI 2012.07.27. 13:46:02

Mit is hozhat egy ablak?
1.:Ha be van csukva akkor a meleget
2.:Ha nyitva van akkor a hideget

A monitor előtt ülő egyén behozza az ablakot ami hoz valamit.
Így ha meleget hoz akkor:-Meleg született feleség férjeket hozott.
-Amennyiben hideg akkor :-Elhidegült férjeket hozott akik a született feleségekre nem bírnak rá nézni.

Legalább is az utolsó képen őket véltem felfedezni.
süti beállítások módosítása