Facebook

Friss topikok

Linkblog

És azt meg tudjátok mondani, hogy melyik az enber és melyik a disznó?

2012.11.29. 15:22 - Bisztő Gyalla

Címkék: ékezet

Annyit mondok, hogy nálunk is problémák szoktak lenni a takarítással.

 

 

Üdvözletem néktek!

Egy laza takarítás alkalmával jutott eszembe az alábbi kis szösszenet, amit gondoltam megosztok veletek.

Mi a különbség a 8 napon belüli bántalmazás és egy kandisznó között?

???

Az egyik könnyű testi sértés, míg a másik súlyos testű sertés.

Köszöntem a figyelmet. Kérem kapcsolja ki.

Üdv

Laci

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr474937903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.29. 19:57:55

..és a vaddisznó, meg köztem?
Azért előbb lecsapom a szervát: Nem semmi, hanem a vaddisznó az piszok egy sertés, én meg iszok egy sert és...
süti beállítások módosítása