Facebook

Friss topikok

Linkblog

Rövid

2012.10.04. 08:44 - Bisztő Gyalla

Címkék: gazdaság tudomány

- Miért kapja a pénzét a szorgalmas paripa?
- ???
- Me' ló

üdv.: Gimli

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr394819243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként 2012.10.04. 20:10:34

Először azt akartam írni, hogy szar.
De aztán rájöttem, hogy ez dicséret lenne ebben az esetben, és minden szar sértésnek venné.
Ráadásul azért járok ide, hogy szart olvassak.
Ökölcsapás, meg ilyenek.

Rázzuk már ki azt a levelesládát, hogy amikor megnézem az utolsó postot, akkor az úgy érjen, hogy eláll a légzésem és 3 mentős kell majd az élesztéshez.

Na!

Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként 2012.10.04. 20:15:21

Elkapott a gépszíj.

Ez nem napi, nem borzasztó és nem szóvicc.

Legalább a felkonf lenne vicces, kedves Bisztő Gyalla!
Hol vannak azok a trollmágnes szándékos helyesírási hibák?
Hol vannak a poénok?

zokogok, zokogok.
megint elveszítettem valamit.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2012.10.05. 11:52:23

@Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Az az idő. Annak a figurának a beszólásai már unalmasak lennének. Elsőre gondolom, hogy sokkoló, másodszorra talán vicces, akinek az, de sokadszorra már erőltetett. A szegény külvárosi kocsmahuszárnak időnként még van véleménye, de nem biztos, hogy az olvasók is értékelnék, mert már ezerszer olvasták. Néhány próbát azért még megér.

Posztolni pedig fogok hamarosan.

El Visco Stello (törölt) 2012.10.11. 09:53:48

@Bisztő Gyalla: Hát ja. Az enber időnkint nézzen magában!
süti beállítások módosítása