Facebook

Friss topikok

Linkblog

Szőkenős

2012.02.18. 15:00 - Bisztő Gyalla

Címkék: nőgyógyász matek

Szia,

nem tudom ez volt-e már, vagy ismeritek-e, mindenesetre megosztom:

Szia!

Nem azért nem rakjuk ki, mert lett volna már, hanem azért, mert nem szóvicc.


 
"Néhány napja volt némi munkám a garázsomban. Egy nő bejött és kért tőlem egy hétszáztízes alkatrészt. 
Teljesen értetlenül pislogtam rá, nem volt világos, mi a fenét akar. 
Kérdeztem: - Hogy néz ki? 
Nő : - "Tudod, olyan kicsi izé a motor közepén és 710 van rajta. Sajnos elveszítettem, pedig mindig ott volt, és most kellene egy másik!" 
Na erre adtam neki egy papírt, hogy rajzolja le, hátha felismerem. 
A csaj rajzolt egy kört és beleírta hogy 710. 
Frankóra nem tudtam, mit akar, ezért odavittem egy másik autóhoz, és megkértem, mutassa meg rajta, melyik a 710-es alkatrész!"
Hát ez az:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
:)
Hajni
Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (3,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr334123938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Visco Stello (törölt) 2012.02.19. 20:19:16

Ez jó! Már régen elfelejtettem. A digitalizmus hőskorából való. Csak én úgy ismertem, hogy 7107735 -ös folyadékot kell beönteni a lukon. És persze rendőrrel ismertem. Abban az időben még a 11óra 48percet is úgy mondták, hogy pálcikapálcikakisszékhóember.

gézukácska 2012.02.20. 10:42:40

Húúúú. Ez nagyon súlyos!

Tyeplica 2012.02.20. 10:46:52

@El Visco Stello: FORDÍTOTTkisszék, hóember...

Amúgy a képvicc több éves.

Dehát újszülöttnek minden vicc új.

:-)

El Visco Stello (törölt) 2012.02.20. 14:11:38

...és a 710-es alatt azon a furcsa betűn még ékezet is van.

Artie 2012.02.24. 12:45:05

Alapvicc.

Bush prezentációt tart.

- 710 okunk volt megtámadni Irakot.
- De elnök úr, fordítva tartja a papírt.
süti beállítások módosítása