Facebook

Friss topikok

Linkblog

Törpe

2011.11.25. 08:03 - Bisztő Gyalla

Címkék: nagybácsihumor

Üdv!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldalra, mivel eddig azt hittem nincsen egy hozzám hasonló, nem teljesen ép embereket összegyűjtő hely. Itt végre feltehetem a kérdésem, melyre a "Hülye vagy!" és a Mennyé'  te a jó..." reakciókon kívül más választ nem kaptam. Na de jöjjön maga a kérdés:
 
Nem régen ráléptem egy törpére. Akkor én most kicsináltam?
 
Tisztelettel:
Hungery
 
 
(Egy törpe szemében mindenki nagy bácsi szerintem.)
Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (4,4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr213410117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Visco Stello (törölt) 2011.11.25. 08:47:44

Nyugodj meg kedves Magyar Gergely lehet, hogy meg se történt, hanem csak vizionáltál.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.25. 09:04:57

@El Visco Stello: A spamok nem értelmes emberek kezéből kerülnek ki. Melós? Szerintem minden normális ember dolgozik.
Vagy lehet hogy nem értelek.

Koopac 2011.11.25. 13:23:37

Hogyha közben hallottál közben egy mély hangot, akkor az volt a törpedó.

El Visco Stello (törölt) 2011.11.25. 14:17:20

Ha a törpét úgy hívták, hogy Be és miután ráléptél valami folyt belőle, akkor kitapostad a belét.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.11.25. 16:11:50

lehet, hogy még jó szolgálatot tettél a világnak, mert egy betörő, akarom mondani betörpe volt.

Koopac 2011.11.25. 18:58:02

Liliputban a rém rendes család kanapéján Al törp ül.

2011.11.26. 08:15:56

Az irodában dolgozó csinos nőhöz mindennap odamegy a kollégája, odaáll szorosan mellé, nagy levegőt vesz, és megszólal:
- Hmmmm.... Csodálatos illatod van!
A nő egy ideig tűri, majd felmegy az igazgatóhoz:
- Szeretném beperelni a kollégámat és a céget szexuális zaklatás miatt!
- De miért? - kérdi a főnök döbbenten.
- A kolléga mindennap odaáll elém, elkezd szimatolni, majd azt mondja, hogy jó illatom van!
- És ez miért lenne szexuális zaklatás?
- Mert a kolléga egy törpe, és csak a derekamig ér!

2011.11.26. 08:16:54

Jó ital a málnaszörp,
Szereti is a kis törp.

Jim 2011.11.28. 09:54:19

Régebben már írtam, posztolták is, még a (h)őskorban, mi lenne, ha törpe lennék és meghalnék? Lenne egy ultrarövidhullám.
süti beállítások módosítása