Facebook

Friss topikok

Linkblog

Szennyes

2011.11.18. 08:02 - Bisztő Gyalla

Címkék: földrajz

Frau Schickentanz aggódik a blog színvonala miatt, az alábbi írás segítségével tornázná azt fel.

Csupa Michael intézi a szennyesem mosatását.
Tegnapelőtt Michael Douglas.
Tegnap Michael Cain.
Ma York ami egy sziget.

 

(Különben meg kocsma, aminek a neve maga is egy bűnrossz szóvicc.)

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (2,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr653386928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Visco Stello (törölt) 2011.11.18. 09:19:56

Akkor ez egy született Minarik Ede. Louisra mos, Sergiora mos...

Nem Máté 2011.11.18. 14:18:25

Megint nem értem, kivéve a harmadik sor első 7 betűjét. A többi szöveg hogy kapcsolódik ehhez?

Nem Máté 2011.11.18. 18:26:19

Csupamájkölintéziaszennyesemmosatását.
Tegnapelőttmájköldáglász.
Tegnapmájkölkéjn.
Majorkamiegysziget.

Aki már kihámozta a lényeget, ne átalljon számomra egy kis "hint"-et biztosítani!

El Visco Stello (törölt) 2011.11.18. 19:05:44

@Nem Máté: Tessék, egy kis hita, hogy értsd a negyedik sor első hét betűjét is: Ma York a-Mallorca. Ami egy sziget.
...meg egy kocsma(Majorka=kis major) szóvicc. Fasor.

Nem Máté 2011.11.18. 21:43:32

Igen, pont azért írtam 4. sor első 7 betűjét, mert nyilván azt én is felfogtam, hogy a Majorka az vicces, mert benne van, hogy York. Ezért is említettem konkrétan. Pont hogy az összes többi betű szerepét nem értem a műben. Főleg a májkölöket, amiknek biztos van jelentősége, kivéve, ha David Lynch rendezte a szóviccet, mert akkor feleslegesen szopatom magam vele.

El Visco Stello (törölt) 2011.11.19. 05:23:00

@Nem Máté: Bocs, igazad van, én vagyok a hülye.
"Megint nem értem, kivéve a harmadik sor első 7 betűjét."
Valamilyen megmagyarázhatatlan okból ezt én harmadik sornak olvastam és arra gondoltam, ha hozzáteszem a negyediket, az már a fele.

Nem Máté 2011.11.19. 10:49:53

Tehát akkora a mű egyenértékű azzal, hogy:

Bármelyik pillanatban megjöhet a menszeszem.
Tegnapelőtt még nem volt itt.
Tegnap már nagyon vártam, Géza, nem tőled szeretnék gyereket.
Ma York anyuék elvittek egyszer nyaralni oda.

?

Nem Máté 2011.11.19. 18:40:57

Na találtam egy olyan színészt, hogy Michael York, ezzel magyarázhatók a Michaelek is, de azért a "színvonal" szó a feladványhoz erősített levélben elég durva!
süti beállítások módosítása