Facebook

Friss topikok

Linkblog

Kedves Károj!

2011.11.11. 13:06 - Bisztő Gyalla

Címkék: képregény zsidó kínai értelmiségi nincsen sajnos cigány tag ezért

Meg egyébként mindenki, mert nekem mindenki kedves. Sokszor, de egyébként nem ritkán.

Ide összesen egy 556 pixel széles kép fér el. Ha a kép ennél nagyobb, akkor le kell kicsinyíteni, és nem kevés alkalommal át kell szabni, hogy kikerülhessen. Ez persze édes teher és szent kötelesség stb., de akadnak olyan esetek is, amikor a kicsinyítés következtében nem lehet már látni a lényeget. Sok értékes beküldött alkotás nem került emiatt eddig a blogra, mindörökre elveszve ezáltal a nagyközönség számára.

Kedves Károj, képregényed közzététele érdekében a két hasábból egyet csináltam, és még a szépen sikerült körvonalaidat is sikerült megtartanom. Elsősorban a körvonalak megtartása érdekében hagytam meg az átszabás következtében funkciótlanná vált utolsó képkockát.

Remélem, hogy az alkotást mindenki élvezettel fogja tanulmányozni, miközben elcsöndesedik majd egy pillanatra, és elgondolkodik, hogy hogyan is vannak a dolgok valójában.

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (4,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr173370567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stefánia vagdalt 2011.11.12. 11:13:42

Én is komolyan venném őket, ha pld. cápatápszert gyártanék...

:-)

El Visco Stello (törölt) 2011.11.12. 19:28:20

Hogy ez a Stefánia vagdalt milyen jópofa!
Rég röhögtem ilyen jót. :(

Almaspite 2011.11.13. 12:38:08

@El Visco Stello: Én kuncogtam. Hadd idézzem ide a Kincs ami nincs c. film egyik gyöngyszemét: "Dögvész pusztít majd a cápák között..."

Hang Ember 2011.11.13. 17:08:44

sikítófrászt kaptam a megfejtés után... az ötletért és a kivitelezésért Károjunknak innen is gratulálok. ... és még a feleségemnek is tetszett, pedig anti-szóviccrajongó :)

bropi 2011.11.14. 08:06:25

Há nézem ezt a kormányt .....oszt nincsen neki vála....pedig mostmá a legtobb kormány válságos....oszt nekünk meg még essincs
süti beállítások módosítása