Facebook

Friss topikok

Linkblog

Terjedelmes magyarázat, művészi okok

2011.08.26. 07:25 - Bisztő Gyalla

Címkék: magyarázat értelmetlen beyond fostalicska

 Erre nem tudok mit mondani:

 

Tisztelt szerkesztőség, kedves és humoros emberek!

Nem hiába dolgoztam a csatolt file-lal. Első ötletem az volt, hogy filmet készítek, de ahhoz jóban kéne lenni Andy Vajnával, akit csak egyszer láttam kiszállni egy liftből és szerintem ő nem emlékezne rám emiatt.

Viszont csináltam képet. Ez tuti mindenkinek leesik, örömet okoz, hangos hahotázással görögnek a népek majd a padlón.

Nem pedig egy olyan rétegpoén, ami még annak is szar lenne.

Ugyan ki ne bíbelődött már napokat azzal, hogy ingyen legyen szlovák vírusirtója 20 évvel azután, hogy ingyen nézett német krimiket az MTV1-en?

A file címe, azaz hogy "A német nyomozók érdekesebbnek találják a lebegő virágcserepet a halott vírusirtó robotnál pont jépégé" szándékosan nem tartalmazza a megfejtést, és művészi okokból nem tartalmaz semmit, ami elválasztaná a szavakat az olvashatóság érdekében. 

Üdv
Bálint
 

anemetnyomozokerdekesebbnektalaljakalebegoviragcserepetahalottvirusirtorobotnal.jpg

Ez nem a megfejtés volt, hanem a kép címe.

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (1,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr233179330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem Máté 2011.08.27. 03:29:35

Matula bácsi NOD32-re vált?

okossan 2011.08.27. 10:54:57

nodkétembervirágok

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.08.27. 22:33:43

Passz....
LŐ ÉS GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLLLLLLLLLLL!

Funkerman 2011.08.28. 10:02:29

Két férfi - egy eset

Gyengébb, aki kedvéért 2011.08.30. 09:30:17

Nem magyarázná el valaki, hogy ez mi a bánat?

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2011.08.30. 09:53:11

@Gyengébb, aki kedvéért: Már elmagyarázták, ami a megfejtést illeti. Azon túl pedig nincs semmi értelme. Értelmetlen.

Artie 2011.08.30. 11:30:28

@Bisztő Gyalla: Tehát maradhatunk abban, hogy ez annyira szar, hogy még annál is szarabb?

Gyengébb, aki kedvéért 2011.09.06. 11:06:18

@Bisztő Gyalla: Nagy kár. Én hülye meg valami szóviccre gyanakodtam...

Artie 2011.09.09. 21:26:02

@bergab83: Ezek szerint te érted, jó neked. Én két hete próbálom minden nap megérteni, sikertelenül.

Gyengébb, aki kedvéért 2011.09.10. 17:21:52

@Artie: Na végre, már azt hittem, én vagyok itt az egyetlen gyengeelméjű. Tettem egy kísérletet, hogy megtudjam, hogy ebben mi a vicc, de Bisztő Gyallába semmi pedagógiai hajlam nem szorult, nyilván úgy döntött, aki hülye, úgy is haljon meg.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2011.09.12. 11:24:43

@Artie: @Gyengébb, aki kedvéért: A megfejtés: "Két férfi egy eset"
Ezt már megírták feljebb. Szerintem sokkal poénosabb a hatalmas körítés, mint maga a szóvicc. Az "Eset" a vírusirtó robot (NOD) gyártója. A halott vírusirtó robot a nyomozók egyik esete, és közben maga is egy eset, mivel Eset márkájú. Ez a szóvicc, a többi csak elterelés. Ha egy szóviccet megmagyaráznak, az lehet, hogy nem olyan ütős, de néha ugyanolyan fájdalmasan fárasztó, mintha rögtön le(eset)t volna.

El Visco Stello (törölt) 2011.09.19. 12:31:38

Bár a képen van egy hulla NOD, ettől nem kell porba hullanod.

Vaandor 2011.11.18. 08:49:45

@Artie: @Gyengébb, aki kedvéért:
Gyalla úr magyarázatáhozz hozzáfűzném a fiatalabbak kedvért, hogy az NSZK fontos exportterméke volt a "Két férfi, egy eset" című (azóta is futó) krimisorozat, ráadásul ennek főszereplői vannak a képen.

Mert nekem például az ESET-robot egyértelmű volt, de a férfiak kilétére rá kellett keresnem...
süti beállítások módosítása