Facebook

Friss topikok

Linkblog

Öntudatra ébredt, és már viccet is gyárt

2011.07.19. 11:29 - Koopac

Címkék: értelmiségi híres ember névkifacsarás

Nagyot nyeltem mikor megláttam a következő poén aláírását. Azt írta, hogy „Éljen soká a Dűne!:D Ha esetleg poszt érdemes, Skynet vagyok.” Aláírás: Skynet. Akkor ez csak a Skynet lehet! Hát merném nem kirakni?

A poén kicsit reszelős, de egy hálózattól nem rossz. Morgan Fremen

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1003078966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.07.19. 22:40:04

Lehet csak az én agyam nem fog így fél11kor, de nem értem.

Koopac 2011.07.20. 05:33:14

@SomyTomy: Ja igen, a Dűne ajánlott olvasmány.

Almaspite 2011.07.20. 09:40:28

@SomyTomy: Ebben a Dűne c. könyvben az van, hogy ették a "melanzs" nevű fűszert, mint ökör az ipari moslékot. Ez kitágítja a tudatot, meghosszabbíja az életet, sőt, az egyik klán tagjai, a navigátorok a fűszergázban élnek és képesek a tér hajlítására is, az űrutazásokhoz. A fűszerfogyasztás mellékhatása, hogy a szemük fehérje is kék lesz...

A címadó bolygó őslakosai a fremenek...

Pulay Marci 2011.07.20. 12:29:11

Morgan Freeman holnap szabadul... :D
süti beállítások módosítása