Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ami történt, megtörtént

2011.07.19. 06:49 - Bisztő Gyalla

Címkék: értelmiségi értelmetlen beyond fostalicska

 Üdv!


Nagyon sajnálom, ha feleslegesen raboltam az idődet eme szörnyen egyszerű "alkotással". Igaz, első próbálkozásom, és nem is mélyedtem nagyon bele, és annak sem néztem utána, volt-e már hasonló. Ám amilyen egyszerű, szerintem szörnyen fájdalmas szóviccről is legyen szó, egy próbát megér(Na ezt a mondatot sem értettem)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Remélem elnyerte fájdalmadat. :)

Üdv :

B. Róbert
 
Kedves Róbert!
A hosszú magyarázkodást kénytelen voltam bemásolni, mert legalább olyan fájdalmas, mint a vicced. Nem csoda, hogy még azok az izék is kipurcantak a képen.
 
A megfejtés: -HULLA-DÉK-
 
 
Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (3,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr653077598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fernetstock 2011.07.19. 07:31:25

Aszittem ötödölő, de szerencsére nem..

2011.07.19. 09:54:07

Róbertnek adunk egy bátorító 4-est kezdésnek

LZsolt 2011.07.19. 11:05:33

hasonló tematikájú input már ment be, csak az output nem jött ki. megosztom itt, ha nem jelent gondot.
kepfeltoltes.hu/view/110719/h_ztart_si_hullad_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(háztartási hulladék)

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2011.07.19. 11:14:07

@LZsolt: Elég brutális kép ez is ahhoz, hogy megjelenhessen, de abban, hogy mi jelenik meg, nagy szerepe van a véletlennek is, mert nagy mennyiségű beküldött anyagból válogatunk.

LZsolt 2011.07.19. 11:20:00

@Bisztő Gyalla: nem számonkérésképpen írtam, csak ha már ennyire hasonló, akkor gondoltam itt a helye. amúgy sem panaszkodhatok, a legtöbb kikerült.

Koopac 2011.07.19. 13:39:52

Hasonló mű lehetne a döglök.
süti beállítások módosítása