Facebook

Friss topikok

Linkblog

BKV románc

2011.07.05. 11:59 - Koopac

Címkék: szűz szóvicc bkv s humor

Jenőő a következő érdekes sztorit osztotta meg velünk. Nem is értem, miért nem csapott le inkább a nő sokkal félreérthetőbb első mondatára.

Érdekes dolog történt ma velem, és muszáj megosztanom veletek. Utazok a hetes buszon gondtalanul, felszáll egy férfi és egy nő, a nő az mondta "lyukassz nekem is", ekkor még gondtalanul szemléltem az eseményeket. Itthon egy későbbi beszélgetés alkalmával jöttem rá, hogy ez egy jegyespár.
Brutálfaktor: (3/5)
Ön dönt: (4,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr603039910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grandaw 2011.07.06. 07:54:14

Két BKV-ellenőr tanuló beszélget - hazamegyek, apám agyoncsap, ma csak jó jegyeket kaptam.

Hang Ember 2011.07.06. 13:50:22

@grandaw: ó bazze... ez ütött mint a bolond óra.
süti beállítások módosítása