Facebook

Friss topikok

Linkblog

Mondóka

2011.04.08. 12:59 - Hang Ember

Címkék: vers szóvicc beyond fostalicska

A levelesládában kutatva egy ismerős feladótól érkezett irományt találtam. Pázmány Péter ezen gyöngyszeme már egy ideje ott szunnyadt megbújva a levélrengetegben. Ráadásul a merényletet egy jeles nap utórezgéseként követi el:

Mivel megnősültem, a készülődés fáradalmai után óriási energiák szabadultak fel bennem és kénytelen voltam újdonsült férjként ezt az összetett rettenetet kiötleni. Fogyasszátok egészséggel!

Üdv.: Pázmány Péter

 

 A megoldás megdöbbentő, az agyad egy-két napig rezonál tőle:

Egyedem-begyedem tengertánc, Hajdú sógor mit kívánsz...

(Egy Adam, begy Adam, tengertánc, Hajdúsó-Gore Meat K Evans...)

(Utóirat: Péter! Én szeptemberben nősültem, de újdonsült férjként az amúgy csapágyhibás agyam egyetlenegy zugában sem ébredt olyan gondolat, hogy szóviccet gyártsak! Valahogy mással voltam elfoglalva...)

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr672800045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagközi doromboló 2011.04.08. 14:42:14

Szereztem egy kis gyomnövényt Rowen Atkinson kertjéből. Nem kellett érte fizetni, de később kiderült, hogy valójában Afganisztánból származik. Legközelebb meg fogom nézni, hogy az ingyen bíngyom tálib-e.

Koopac 2011.04.08. 14:47:31

Shrek kopasz volt, de a csaja az egy hajdús ogre.
süti beállítások módosítása