Facebook

Friss topikok

Linkblog

A száguldó költő

2011.04.05. 21:15 - Koopac

Címkék: sport foci bestoffostalicska

Ha már rali, akkor itt a helye Artúr tavalyi eresztésének. Ezt írta egy évvel ezelőtt:

A hétvégén volt az Eger rally, és amikor a beszámolókat nézegettem a neten, egy borzasztó fostalicska pattant ki az agyamból. Remélem elég szar. Még a fotosopot sem nyitottam meg hozzá.

Igen, elég szar. A képen épp Arany csapat.

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr322794141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltáng 2011.04.06. 09:34:48

Ki linc(c)sel előre?

kőzgasszán 2011.04.06. 16:10:27

Szerettem volna gépjárművet vásárolni a napokban, de miután beszálltam egy szimpatikus darabba észleltem, hogy a középső pedál helyén csak egy rajz van.
Ezt jelezve az eladónak, azt a választ kaptam, hogy ez természetes, mivel az a fake.

MMMate 2011.04.23. 01:34:27

Fura hogy nem az egyik Ladájával csapat... mondjuk a ballal.
süti beállítások módosítása