Facebook

Friss topikok

Linkblog

Küldted volna inkább Geszti Péternek

2010.05.13. 00:59 - szily

Címkék: egészségügy felhívás képvicc


Guca, ezzel az ARC pályázaton próbálkozzál, belőlünk csak agresszív remegést és tehetetlen fintorokat tudsz kiváltani!

Brutálfaktor: (2/5)
Ön dönt: (4,4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr501998869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dicska 2010.05.13. 08:32:25

ÓRIÁSI!
Elsőre leesett.
Azért nézném az ablak címét is. Hogy miért farostlemezből csinálják hozzá a koporsót? Funér'.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.05.13. 09:06:46

Bár terveztem, hogy megrajzolom, de egyszerűbb leírni. Hasonló, Mentés másként ablak, amiben az OK gombon egy bögre gőzölgő tea van. MENTa tea - üssetek!

uckmuckfuck 2010.05.13. 12:21:49

Én olyat akartam rajzolni, hogy egy kutya, egy sör, és egy save gomb van rajta.
Ez lenne az ebédelni mentem.

Koopac 2010.05.13. 13:47:07

Etimológiai érdekesség, hogy a cigaretta szó a magyar "szí' garatra" szóösszetételből származik.

Kenny van der Puncimilla 2010.05.15. 19:52:38

Nem a kép ihletett, hanem lilakutyak kommentje, úgyhogy kicsit offtopik. Én mondjuk meg"rajzoltam" (paint) és be is küldtem, de a 23242 különböző álnéven szerzett életművem 97,4%-ához hasonlóan az sem került ki, csak ennél a többivel ellentétben egy világ omlott össze bennem emiatt. :D Na de ennyit az önsajnáltatásról, a "vicc" maga:

Hannibál, a pun hadvezér cipőjén egy kis teknősbéka van, mellette egy ház, aminek a teteje cög-feliratokból áll. a megfejtés a kurvaszádat c. nemzetmegtartó erejű dal egyik sora: te kis puncipöcögtető... :)
süti beállítások módosítása