Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ocsmányság történt a vásárcsarnokban

2010.04.07. 01:45 - szily

Címkék: magyarázat szóvicc sztorizós hahotoid

Nagyon rég volt ocsmány szóviccben végződő történetecske, úgyhogy mi dobná fel jobban a jeges tavaszt, mint IAMX fárasztó, irtózatos, gyűlöletkeltő álanekdotája.

Képzeld mi történt ma velem. Állok a sorban a zöldségesnél a Csarnokban, előttem két nyugdíjas néni.
- Adjon már féltucatot abból a szép piros almából - kéri az első.
- Én meg féltucatot abból a szép goldenből - így a másik.
Mikor sorra kerültem én is mondtam, hogy mit kérek:
- Négy zöld almát legyen szíves! - mondtam vidáman. Ekkor mintha megfagyott volna a levegő. A körülöttem levő összes szempár rám szegeződött. Meg is kérdeztem:
- Talán valami rosszat mondtam?
- Rosszat ugyan nem - így a zöldséges - de azt igazán tudhatnád, hogy itt a szokás hat alma.

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr951900647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uckmuckfuck 2010.04.07. 12:40:37

Ezért nem szabad a nyuggerek kezébe hatalmat adni.

Hang Ember 2010.04.07. 14:46:04

Azt mondják a hatalmasok,
hogy akinek hat alma sok,
az már elég hatalmas ok,
hogy ne legyen a hatalma sok.

Almaspite 2010.04.08. 00:28:19

@Hang Ember: Igen, én is ezt idéztem volna, ha nem előzöl meg... :-)

(Kiegészítve azzal, hogy 30 éve láttam az akkori másodikos, vagy harmadikos általános iskolai olvasáskönyvben.)

Hang Ember 2010.04.08. 10:00:11

@Almaspite: pontosan! nekem is onnan ugrott be, pedig van vagy huszonöt éve, hogy általános iskolás voltam. De látom neked is volt gyerekszobád! :-D (meg nagyjából egyféle könyvből tanulhattunk)

Füredi 2.0 (törölt) 2010.04.11. 17:43:54

James Bond vesz egy kilü almát, de az egyik kiesik a kosárból, és el kezd gurulni. Bond utána kiált: Golden, állj!

knowledge tree 2010.04.14. 02:01:11

a hatalmasok, kiknek hatalma sok, nem kell hatalmas ok, hogy azt mondják: hat alma sok
süti beállítások módosítása