Facebook

Friss topikok

Linkblog

Folytassa-e Kinga?

2010.03.30. 00:33 - szily

Címkék: szűz szóvicc

Kinga szóviccszűz és vesztére másnaposan vágott bele. Tele van kételyekkel, amiket én természetesen csak erősíteni szeretnék benne. De ne egyedül legyek szemét, válaszoljatok Kingának a kommentek között: rossz vagy jó ez elsőre? Szerintem egyébként ígéretesen szar, de csak néhány további próbálkozás mutathatja meg, van-e benned valami.

Másnaposan párologtam ki magamból ezt a rettenetet, utána inkább aludtam is tovább. Kezdő szóvicces létemre nem is olyan rossz. Vagy de?

Milyen szert használtak a marhapásztorok ősei?

Haj-dúsítót

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (1,9/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr511879742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem Máté 2010.03.30. 01:56:27

Nézd, ez egy szakma. Nem lehet csak úgy belevágni, mint mondjuk a főügyészségbe!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.30. 08:53:55

Ez a Heti Hetesből van, vagy oda lopták a szerzőtől? Sanszos hogy az utóbbi! :)

luzo 2010.03.30. 20:15:17

szovicc.blog.hu/2008/08/25/bocskai_istvan_vad_fodraszokat_telepit
Sztem már volt a heit hetes meg nemidevaló! jo szar volt Kinga folytasd tovább

Hang Ember 2010.03.30. 20:51:51

Erre a weben keringő szösszenet lehet a kapcsolódó válasz:
- A boltban vettem hajdúsító sampont.
- Kipróbáltam, mégsem lettem hajdú.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.03.31. 13:11:22

A sílécet nem ássák. Még a Hajdu Péter se.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.04.14. 08:12:29

Az egesszel egy nagyon nagy problema van.
Hogy a szerzonek, a bloggernek, meg ugy tunik, a kommenteloknek sincs halovany fingja sem, mi az a hajdu.

A marhapasztor, az gulyas,
A hajdu az egy korabeli rendor.

Innentol kezdve
magyar nyelv - 1
tortenelem -1

De en kerek bocsanatot, ha a szerzo meg csak heteves. Szilyre nincs mentseg.
süti beállítások módosítása