Ha majd elindul az értelmiségiek begyűjtése, ne az NBSZ-re mutogasson senki. Mi éveken át jeleztük újra meg újra, mi lesz a vége a viccweimarizálódásnak. És tényleg, mit mondjak majd a benzines palackokkal támadó csürhének, ha kinyomtatva felmutatják Bobolysza levelét?
Feldolgoztam egy a hun-avar-magyar mondavilág által ihletett, általam nagyon tisztelt nagy magyar művész számomra kedves műalkotását. Tegyétek ki, merjünk magyarok lenni:-)
A lincshangulatot kiváltó megfejtés:
Jankovics Marcell fehér lufija
Igazi pofon a nemzeti érzelmű magyaroknak
2010.02.17. 00:07 - szily
Címkék: rajzfilm híres ember képvicc címkifacsarás beyond fostalicska
· 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr331760151
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Politikailag korrekt 2010.02.17. 10:51:38
Legalábbis igazságos. Avagy most kinek úgyis az apukája sértőggyön meg? Kondom
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gábornok 2010.02.17. 01:55:02
uhh.. Szarvassá változok menten.. :-)
egyittlakó (törölt) 2010.02.17. 07:04:32
Mi az, hogy nemzeti érzelmű?
Ha egy kínai azt mondja, hogy "én kínai vagyok", annak van tartalma, hiszen több mint egymilliárd ember áll mögötte.
Viszont ha egy magyar azt mondja, hogy "én magyar vagyok", az egyenlő a nullával. Ezt kellene tudomásul venni, végre...
Ha egy kínai azt mondja, hogy "én kínai vagyok", annak van tartalma, hiszen több mint egymilliárd ember áll mögötte.
Viszont ha egy magyar azt mondja, hogy "én magyar vagyok", az egyenlő a nullával. Ezt kellene tudomásul venni, végre...
parrre 2010.02.17. 07:22:07
Na végre itt vagy te bolhás kutya ! Mitmontá hogyishívnak fehalófaja?
Plumper 2010.02.17. 08:02:06
@egyittlakó: micsoda hungarofóbozás lesz itt mindjárt!:-D csak figyeld meg, jön a jobbik-csürhe.
turulfan 2010.02.17. 08:16:18
@egyittlakó: nem is tudom, mit írhatnék erre...
gyökerek és hit nélkül nagyon nehéz az élet, tényleg sajnállak.
gyökerek és hit nélkül nagyon nehéz az élet, tényleg sajnállak.
Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.02.17. 08:39:21
Errefelé mindig ekként tombol az értelmiség?
Bácskai peregrinus · http://img6.indafoto.hu/3/7/65417_30cdde245ca734f3a637b1ad22419b90/5970575_a62b198cb6d4c8fd8a1097667 2010.02.17. 08:39:21
Megnevettetett!
Már éppen rám fért. Köszönet illeti!
Már éppen rám fért. Köszönet illeti!
Miss Marple 2010.02.17. 09:10:59
@egyittlakó: az is megérdemelne egy fotósoppot, ahogyan egyetlen gigakínai mögött ott zsúfolódik egymilliárd másik.
Egyébként konkrétan egy csángó egész bátran állíthatja, hogy magyar, mert még genetikailag is le vannak igazolva (CzE), te kisokos.
Egyébként konkrétan egy csángó egész bátran állíthatja, hogy magyar, mert még genetikailag is le vannak igazolva (CzE), te kisokos.
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 09:21:08
gyerekek, ez csak egy vicc!
nem kellenek az indulatok:-)
nem kellenek az indulatok:-)
Plumper 2010.02.17. 09:22:59
@Miss Marple: akkor ma Magyarországon 500.000 csángó él, mert szerintük ők az igazmagyarok, a többi csak korcs-libsi-bolsi-zsidó. senki más nem magyar. amikor pedig jogosan szemükre vetik, ugyan miért gyűlölik a negyed világot származási, negyed világot egyéb okokból, akkor azzal jönnek, hogy "TE hungarofób!".
MiKeyRuLeS 2010.02.17. 09:26:40
@ArmaGeddon Bácsi: meg az osztrákok, csehek, belgák (vallon és flamand), írek, szlovénok, szlovákok, lettek, litvánok, észtek, ha csak az Uniót nézzük.
Portugáliában pont annyian vannak, mint mi, a görögöknél 13 millióan élnek.
De mi vagyunk a kicsi nemzet ...
Portugáliában pont annyian vannak, mint mi, a görögöknél 13 millióan élnek.
De mi vagyunk a kicsi nemzet ...
Aquarius 2010.02.17. 09:35:17
turulfan: gyökerekből itt nincs hiány
Unommáazegészet 2010.02.17. 09:46:29
@Plumper: Csürhe az a hely, ahol az Ön kedvbes édesanyja mutogatja bájait este tizenegy óra után az istálló mögött. Már megbocsásson buzeráns barátom.
uckmuckfuck 2010.02.17. 09:48:54
-Jean, mondja kérem, hogyan lett a kismaciból vérmedve??
-Sokáig panda-tag volt, uram..
-Sokáig panda-tag volt, uram..
kispufi 2010.02.17. 10:04:20
@egyittlakó: miért, kínaiból egymilliárd van, magyarból meg nulla? szerintem 10 (tágabban: kb. 13-14) millió. egyébként merjünk kicsik lenni, akinek meg nem tetszik, az csürhe, sőt, faszista. jól van.
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.17. 10:16:37
Szerintem azért a következő években sűrűn kell átírni a töri könyveket!!!
Plumper 2010.02.17. 10:23:39
@Unommáazegészet: ne anyádról vedd a példát. szólj neki, adja vissza az alsógatyámat!:-D olcsó volt.
jobbik-gárdista-újnyilas csürhegeci-banda.
jobbik-gárdista-újnyilas csürhegeci-banda.
Sátán meg a Jocó 2010.02.17. 10:28:33
@Plumper: no, ezzel kész? sikerült elélvezni? vagy még továbbra is megörvendeztetsz minket remek hozzászólásaiddal? egészségedre. :)
bass.gitár 2010.02.17. 10:32:11
@Plumper: Hú, de bepörögtél! Ez a jó!
Ki szeretnék jutni egy Közel-Keleti államba. Segíts, hogy ne utasítsanak el. Neked biztos jó összeköttetéseid vannak! Kösz!
Ki szeretnék jutni egy Közel-Keleti államba. Segíts, hogy ne utasítsanak el. Neked biztos jó összeköttetéseid vannak! Kösz!
kasztor 2010.02.17. 10:33:20
"...Csürhe az a hely, ....."
Figyelemreméltó értelmezés! :-)
Figyelemreméltó értelmezés! :-)
diktatorikus kleptokrácia 2010.02.17. 10:34:41
jó a vicced.
blokkolásgátlózurdisztánban meg ezen felháborodni... felháborító :D
@kispufi: nézz körül, mielőtt okoskodsz. ez a sovánka 10milla alig fél váronyi kínában, ahol 140szer annyian élnek, mint itt. ha már 13-14milla magyart vizionálsz, nézd meg, hány kínai él határaikon kívül.
blokkolásgátlózurdisztánban meg ezen felháborodni... felháborító :D
@kispufi: nézz körül, mielőtt okoskodsz. ez a sovánka 10milla alig fél váronyi kínában, ahol 140szer annyian élnek, mint itt. ha már 13-14milla magyart vizionálsz, nézd meg, hány kínai él határaikon kívül.
Plumper 2010.02.17. 10:36:14
@bass.gitár: menj nyugodtan Dubajba, ott lehet dubajkodni.
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.02.17. 10:39:05
Állitólag nem az a műélvezet, amikor a Lajcsi ojan szépen aggya vissza a népi lelket, hogy az enber kisírja magábol a néhány felest, amejet előzőleg megivott, hanem, amikor ezután aszmongyák a lányok, hogy nekik is jó volt.
Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.02.17. 10:45:43
Sajnos itthon egy valaki kitalálta a "nagyon magyart", bitoroltatta a kokárdát is egész évben.
Ezek szemében a "sima" magyar nem magyar, csak az egy a tábor egy a jelszós magyar a Magyar!
Elég volt, de tényleg ebből az egy valakiből!
Ezek szemében a "sima" magyar nem magyar, csak az egy a tábor egy a jelszós magyar a Magyar!
Elég volt, de tényleg ebből az egy valakiből!
Plumper 2010.02.17. 10:52:24
@Bisztő Gyalla: a legszebb az volt, amikor Vikidál Gyula részegen, ordítva énekelte a himnuszt!:-D
hozzá Uszíts Mátyás olajbogyói a körítés, Rákay 'udvari bolond' Fülöp harsogására, hogy már 2 millióan vannak, miközben a Dunán úszik lefelé a korona, a polgári kormány hatalmas, soha ki nem fizetett olajfestményével.. :-D
hozzá Uszíts Mátyás olajbogyói a körítés, Rákay 'udvari bolond' Fülöp harsogására, hogy már 2 millióan vannak, miközben a Dunán úszik lefelé a korona, a polgári kormány hatalmas, soha ki nem fizetett olajfestményével.. :-D
bropi 2010.02.17. 11:01:11
A megfejtes olvasasa elott meg ugy neztem mintha a Janukovics Marcel unnepel a valasztasi gyozelmenek.....bocs
tölgyes 2010.02.17. 11:19:33
Azon gondolkodtam, hogy viccnek vegyem-e azt amit itt ez a remek úr ideremekelt...Aztán nem vettem annak mert színvonaltalannak találom... ráadásul ma cikibb kiállni a nemzeti hagyományok mellett mint támadni azokat.. Legalább is az önmagukkal kitüntetettek körében... Az elmúlt évtizedekben a "magyar nemzeti tradíción" divat lett viccelődni... Én nem felejtem egykönnyen azt a hangulatot, amikor eistandot kiabálva TGM néhány tucat suhanc kíséretében bevonult a B-örökmécseshez és az ott lévő nemzeti zászlók ra mutatva így kiáltott: el innen ezekkel az elavult relikviákkal. Ez 1990. márciusában történt, amit megelőzött 40 évi nemzetértéktelenítő politika (utolsó csatlós, fasiszta nép,..stb történelem-órákon is sulykolt formájában).
A kérdést tehát úgy tehetjük fel: volt-e, van ősi magyar hit és hiedelem-világ. A válasz egyszerű: Volt. Szükség van-e ezek ápolására, ismeretére? Szükség van (Ahogy a kelta-ír hagyományt ápoló részben ál-mítoszvilágra is szüksége volt az íreknek.. lásd Gyűrűk ura) Divat volt ott ezen viccelődni? Tudtommal nem volt divat.
"Alábbvaló-e" az ősi magyar hagyomány mint más népek hagyománya??? Semmivel sem alábbvaló! Elég ősi-e ez a kultúra? Azt gondolom éppen eléggé ősi, ahhoz, hogy a nemzeti önazonosságnak támasza lehessen.
Mondjak példát? A csarodai templom falán látható a legrégebbi protestáns falfreskó.. ez egy ősi "életfa" motívum... olyasmi, amiről a fent emlegetett úr is szokott beszélni Az magyar díszítőművészet szimbólumrendszerével könyvtárnyi (nemcsak magyar) irodalom foglalkozik.. A magyar népdalkincs ősi vonalának értékeit Bartók és Kodály beemelte a világ egyetemes kultúrájának alapértékei közé.. a nép pedig viszonylag kevéssé tehet arról, hogy ehelyett Lajcsira mulatozik.
Ősi nép-e a magyar???Ebben talán minden nép számára eligazodási, tájékozódási pontot kínál József Attila: "Az őssejtig vagyok minden ős..:" Nincs tehát nálunknál ősibb nép..mint ahogy mi se vagyunk ősibbek senkinél!
Az meg hogy a Csángó.. egyesek szemében cigány lett az összefügg a 23 millió románnal!.. és azzal a gazemberséggel, amelyik a nemzeti együvé tartozásból szociális kérdést csinál..: a románok jönnek és elveszik a nyugdíjadat, az egészségügyedet.. Aztán nem jöttek a románok a 13. havit mégis elvették, az egészségügyet mégis szétbarmolták.
Azt így mégis tudomásul kéne vennünk, hogy a nyelvünk kulturánk az amelyik kiemel minket a világ kultúráinak szervetlen kásájából. Ha ezt elveszítjük, nem becsüljük, akkor nem marad nekünk semmi... és mi magunk nem érünk szinte semmit.. érdektelenek és értéktelenek leszünk a világ szemében..
A kérdést tehát úgy tehetjük fel: volt-e, van ősi magyar hit és hiedelem-világ. A válasz egyszerű: Volt. Szükség van-e ezek ápolására, ismeretére? Szükség van (Ahogy a kelta-ír hagyományt ápoló részben ál-mítoszvilágra is szüksége volt az íreknek.. lásd Gyűrűk ura) Divat volt ott ezen viccelődni? Tudtommal nem volt divat.
"Alábbvaló-e" az ősi magyar hagyomány mint más népek hagyománya??? Semmivel sem alábbvaló! Elég ősi-e ez a kultúra? Azt gondolom éppen eléggé ősi, ahhoz, hogy a nemzeti önazonosságnak támasza lehessen.
Mondjak példát? A csarodai templom falán látható a legrégebbi protestáns falfreskó.. ez egy ősi "életfa" motívum... olyasmi, amiről a fent emlegetett úr is szokott beszélni Az magyar díszítőművészet szimbólumrendszerével könyvtárnyi (nemcsak magyar) irodalom foglalkozik.. A magyar népdalkincs ősi vonalának értékeit Bartók és Kodály beemelte a világ egyetemes kultúrájának alapértékei közé.. a nép pedig viszonylag kevéssé tehet arról, hogy ehelyett Lajcsira mulatozik.
Ősi nép-e a magyar???Ebben talán minden nép számára eligazodási, tájékozódási pontot kínál József Attila: "Az őssejtig vagyok minden ős..:" Nincs tehát nálunknál ősibb nép..mint ahogy mi se vagyunk ősibbek senkinél!
Az meg hogy a Csángó.. egyesek szemében cigány lett az összefügg a 23 millió románnal!.. és azzal a gazemberséggel, amelyik a nemzeti együvé tartozásból szociális kérdést csinál..: a románok jönnek és elveszik a nyugdíjadat, az egészségügyedet.. Aztán nem jöttek a románok a 13. havit mégis elvették, az egészségügyet mégis szétbarmolták.
Azt így mégis tudomásul kéne vennünk, hogy a nyelvünk kulturánk az amelyik kiemel minket a világ kultúráinak szervetlen kásájából. Ha ezt elveszítjük, nem becsüljük, akkor nem marad nekünk semmi... és mi magunk nem érünk szinte semmit.. érdektelenek és értéktelenek leszünk a világ szemében..
Plumper 2010.02.17. 11:28:35
@tölgyes: István király kegyetlenül leszámolt az ősi hitvilág-hívőkkel. Most akkor legyen megint bálványimádás, vagy jó a kereszténység? A magyar egy nép a többi közül, nem pedig kiemelkedő. Egyik nép sem az, nem kéne túlmisztifikálni.
Nem a magyarok voltak csatlósok és fasiszták, hanem a magyar fasiszták, és igen, az utolsó pillanatig.
Nem a magyarok voltak csatlósok és fasiszták, hanem a magyar fasiszták, és igen, az utolsó pillanatig.
tölgyes 2010.02.17. 11:35:18
@Plumper: Mózes is kegyetlenül leszámolt a bálványimádókkal!
Önnek pedig meg kéne tanulnia olvasni: Kérem olvassa el figyelmesen azt amit írtam.. :
pl" minden nép számára eligazodási, tájékozódási pontot kínál József Attila:"Az őssejtig vagyok minden ős.."Nincs tehát nálunk ősibb nép, mint ahogy mi se vagyunk ősibbek senkinél."
Fel bírta fogni, vagy elmagyarázzam????
Önnek pedig meg kéne tanulnia olvasni: Kérem olvassa el figyelmesen azt amit írtam.. :
pl" minden nép számára eligazodási, tájékozódási pontot kínál József Attila:"Az őssejtig vagyok minden ős.."Nincs tehát nálunk ősibb nép, mint ahogy mi se vagyunk ősibbek senkinél."
Fel bírta fogni, vagy elmagyarázzam????
v. jókormányzósember 2010.02.17. 11:41:21
Mi baj van, cicukák? Szerintem ugyanis az (azon túlmenően, hogy Jankovics Marcell nagyon szép, s magyaros rajzfilmek készítője- akár pl. a múlt rendszerben is)- hogy olyanok, akik jeképük szerint még a NEMZETI SZINEINKET SEM TISZTELIK(!) - motyorásznak valamit s "nemzeti érzelműnek(?? tudat- biztos nincs!)" mondják magukat!
Bár, lehet, hogy ez nem is helytelen, mert aki pl.
- amerikai motorokon, bélgázszerű recsegés mellett közlekedik
- úgy néz ki, mint egy tót/oláh bőrfejű
az valóban lehet nemzeti:
- amerikai / tót / oláh- de
magyar- nem nagyon igaz?
v. jk
Bár, lehet, hogy ez nem is helytelen, mert aki pl.
- amerikai motorokon, bélgázszerű recsegés mellett közlekedik
- úgy néz ki, mint egy tót/oláh bőrfejű
az valóban lehet nemzeti:
- amerikai / tót / oláh- de
magyar- nem nagyon igaz?
v. jk
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.02.17. 11:41:57
@tölgyes: Az ősi népről annyit, hogy pl. i.e. 1500 évvel mondjuk volt már egy mükénéi kultúra, az egy hangyányit talán régebbi :P
Plumper 2010.02.17. 11:42:15
@tölgyes: tehát akkor a kérdésem megint: bálvány vagy kereszt? a kettő üti egymást, mégis, újabban jól festik őket egymáshoz.
azt sem értem, hogy jött ide az "utolsó csatlós szerepét sütik ránk", meg nem értett és nem tanult történelem miatti szöveg, de mindegy.
azt sem értem, hogy jött ide az "utolsó csatlós szerepét sütik ránk", meg nem értett és nem tanult történelem miatti szöveg, de mindegy.
kyncza 2010.02.17. 11:42:34
@Plumper: ha nem tetszik Magyarország, miért nem húzol el innen? Menj izraelbe, ott biztos megbecsülnek a hasonló írásaid miatt!
Akár tetszik, akár nem, bizony ébred a magyar, és nem hagyja elnyomni se magát, se a kultúráját, se a hagyományait, bármennyire is bassza ez a csőröd!!
Tölgyes-nek 100% igaza van, nem is tudsz ellene észérvet felhozni.
Van népcsoport, amelyik ma is büntetlenül dobál foszfor bombát ártatlan civilekre, mert neki szabad! Nincs tipped, melyik lehet az?
Akár tetszik, akár nem, bizony ébred a magyar, és nem hagyja elnyomni se magát, se a kultúráját, se a hagyományait, bármennyire is bassza ez a csőröd!!
Tölgyes-nek 100% igaza van, nem is tudsz ellene észérvet felhozni.
Van népcsoport, amelyik ma is büntetlenül dobál foszfor bombát ártatlan civilekre, mert neki szabad! Nincs tipped, melyik lehet az?
Blackrock (törölt) 2010.02.17. 11:47:19
@kyncza: hát fiam, te egy derék nagy balfasz vagy. Baszom azt a nyilasba televert drága jó édesanyád...
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 11:51:44
na,
mivel ezt a vitcet én követtem el, meg is védem ám.
Először is.Szabad-e szent dolgokkal vitcelni?
Csak azokkal szabad, mert azoknak nem árt.
Másoccorra, akinek meg nincs humora, az legalább haggya azokat békén, akiknek van. (mégha olyan is amilyen.)
Egyébként úgyis azon röhögünk, amin csak akarunk.
Engem egyébként a mélymagyar ˇködevőkˇmosolyogtatnak meg.(legyen mán itt egy kis Ady es) Vagyok annyira magyar, mint bárki más ( a himnusz alatt sírni is szoktam, meg amikor a fiamnak a hazárol beszélek (még nincs két éves, de már ijet is mesélek neki), néha elcsuklik a hangom, mer én is komolyan veszem magam. De csak amikor ennek heje van.
Egyébként meg mi a csibecsöcsének nézegeted, ha nem teccik?
mivel ezt a vitcet én követtem el, meg is védem ám.
Először is.Szabad-e szent dolgokkal vitcelni?
Csak azokkal szabad, mert azoknak nem árt.
Másoccorra, akinek meg nincs humora, az legalább haggya azokat békén, akiknek van. (mégha olyan is amilyen.)
Egyébként úgyis azon röhögünk, amin csak akarunk.
Engem egyébként a mélymagyar ˇködevőkˇmosolyogtatnak meg.(legyen mán itt egy kis Ady es) Vagyok annyira magyar, mint bárki más ( a himnusz alatt sírni is szoktam, meg amikor a fiamnak a hazárol beszélek (még nincs két éves, de már ijet is mesélek neki), néha elcsuklik a hangom, mer én is komolyan veszem magam. De csak amikor ennek heje van.
Egyébként meg mi a csibecsöcsének nézegeted, ha nem teccik?
tölgyes 2010.02.17. 11:52:02
@vacsad: Kedves vacsad..Ne szomorítson el..ennyire nem képes szöveget olvasni!!!???
Én mint magyar az Őssejtig vagyok minden ős!!! Ezt érti?? De ez elmondható minden négerről, zsidóról...cigányról! Minden egyes ember az őssejtig minden ős...hiszen az élet maga az őssejthez vezethető vissza!!!!!
De hogy lehangolót is mondjak magának: az ősi ember valahol Közép-Afrikában jött létre mutációk eredményeként és minden valószínűség szerint a bőre fekete volt...
Ami pedig a kultúrát illeti: az Ön által emlegetett mükénei kultúra is fiatalnak tekinthető.. a zsidóság még pusztában kóborló nép se volt, amikor Egyiptom már több évezrede múltra tekintett vissza.. a híres bibliai Noé történetet pedig már a a sumerok leírták még mielőtt az akkádok.. asszírok megjelentek volna a térségben...
Én mint magyar az Őssejtig vagyok minden ős!!! Ezt érti?? De ez elmondható minden négerről, zsidóról...cigányról! Minden egyes ember az őssejtig minden ős...hiszen az élet maga az őssejthez vezethető vissza!!!!!
De hogy lehangolót is mondjak magának: az ősi ember valahol Közép-Afrikában jött létre mutációk eredményeként és minden valószínűség szerint a bőre fekete volt...
Ami pedig a kultúrát illeti: az Ön által emlegetett mükénei kultúra is fiatalnak tekinthető.. a zsidóság még pusztában kóborló nép se volt, amikor Egyiptom már több évezrede múltra tekintett vissza.. a híres bibliai Noé történetet pedig már a a sumerok leírták még mielőtt az akkádok.. asszírok megjelentek volna a térségben...
soproni1 2010.02.17. 11:52:53
@kyncza:
megfejtés:
a békésen robbantgató palesztinokra.
A palesztinhoz hasonló munkaszerető és nemhajlamos bűnözésrekisebbség van nálunk is, szeressük és óvjuk őket is, ráadásul keresztények, mint a palesztin testvéreink.
Sőt az itteni pigment kisebbség tud miniszterelnök jelöltet állítani, az elnyomó zsidók ( idehaza) nem.
megfejtés:
a békésen robbantgató palesztinokra.
A palesztinhoz hasonló munkaszerető és nemhajlamos bűnözésrekisebbség van nálunk is, szeressük és óvjuk őket is, ráadásul keresztények, mint a palesztin testvéreink.
Sőt az itteni pigment kisebbség tud miniszterelnök jelöltet állítani, az elnyomó zsidók ( idehaza) nem.
kispufi 2010.02.17. 11:53:18
@Zanzo: nem akarok számháborúzni, de ha lakosságszámhoz kapcsolódóan mondjuk Kínát 1 mrd-nek (van az 1,5 is, de csak határaikon belül is 1,3), akkor Mo. se nulla, mert van lakossága. Te is a lélekszámmal jössz, rendben, akkor, ha mi vagyunk 1x (és nem 0x, mert annak ugye nincs értelme), akkor Kína 140x. Ha ilyen hasonlattal akar valaki operálni, akkor beszéljen befolyásról, világhatalmi státuszról, gazdaságról, prosperitásról. engem egyittlakó nullázása iriitált, a többit pedzegetem, azt is, amit te mondasz, és ami inkább okoskodás, mint az én véleményem.
soproni1 2010.02.17. 11:55:02
@bobolysz@:
Hagyd ! Nem értik ! Menj le Bp-től 30 kilométerre, és kérdezd meg az emberek véleményét a Besenyő család- jelenetről !
Vasvillával kergetnek el.
Hagyd ! Nem értik ! Menj le Bp-től 30 kilométerre, és kérdezd meg az emberek véleményét a Besenyő család- jelenetről !
Vasvillával kergetnek el.
tölgyes 2010.02.17. 11:57:05
@Plumper: Most akkor kelta hagyomány vagy kereszt? Miért ütné egymást???Az írek saját kultúrájuk részének tekintik az ősi kelta hagyományt, amit természetesen tűzzel-vassal irtottak...a finnek saját hagyományuknak tekint a Kalevalát...és közben többségükben evangélikusok..Hol itt az ellentét, mi üti itt egymást??
A magyar "pogány" hagyomány része a magyar tradíciónak.. mint ahogy a magyarok a kereszténység felvétele után maga is formálója lett a keresztény értékrendnek és keresztény világnak!
A magyar "pogány" hagyomány része a magyar tradíciónak.. mint ahogy a magyarok a kereszténység felvétele után maga is formálója lett a keresztény értékrendnek és keresztény világnak!
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 11:58:42
@soproni1: mennyé máááá
én 2 kilóra vagyok a főlegvártól, de van olyan ismerősöm, aki tiszta besenyő, de humora azér van
én 2 kilóra vagyok a főlegvártól, de van olyan ismerősöm, aki tiszta besenyő, de humora azér van
Plumper 2010.02.17. 12:00:49
@kyncza: te hülye barom. tipikus jobbik-gárdista gyilkosjelölt vagy, az összes zsidógyűlöletes jelleggel. te is csak úgy tudsz magyar lenni, ha másokat gyűlölhetsz, baromarcú. remélem, Pannóniában nem lesz megint nyilasuralom. még irigy is vagy a nagypolgári zsidóságra. ha kicsi a pöcsöd, ne ránk kend, fotelhuszár.:-) menjél te inkább magna hungariába.
@tölgyes: de István üldözte a pogányokat! ha nem érted ezt, akkor nem érted, hogy a gentilizmus a kereszténység ellentéte, speciálisan Magyarországon.
@tölgyes: de István üldözte a pogányokat! ha nem érted ezt, akkor nem érted, hogy a gentilizmus a kereszténység ellentéte, speciálisan Magyarországon.
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 12:00:49
ez a tölgyes, meg a plumper két mekkora provocateur :-)
egymást húzzák, és észre sem veszik :-)
egymást húzzák, és észre sem veszik :-)
soproni1 2010.02.17. 12:03:22
@bobolysz@:
az én családom hátán a hideg futkos, ha meghallják ( ők is besenyők, még az öltözködésük is hasonló )
az én családom hátán a hideg futkos, ha meghallják ( ők is besenyők, még az öltözködésük is hasonló )
Plumper 2010.02.17. 12:03:30
@Blackrock: hja, ezek a mélymagyarok. magukról azt hiszik, az egyedüli magyarok, és csak úgy lehetsz magyar, ha gyűlölködsz a zsidók ellen, utálod a cigányokat, lenézed a románokat, köpködsz a franciákra. tipikus. ha pedig aszondod, ezt nem kéne, te nem vagy magyar. és húzzál "Palesztinába"!:-D
soproni1 2010.02.17. 12:05:36
@Plumper:
Erről szól az István a király !
Árpádné Pehej !
Oszt Vikidál felnégyelve meg mán nem kell senkinek !
Erről szól az István a király !
Árpádné Pehej !
Oszt Vikidál felnégyelve meg mán nem kell senkinek !
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.02.17. 12:06:10
@tölgyes: Tisztában vagyok azokkal amikről írsz, azért ragadtam ki a mükénéi kultúrát mivel Európában az tekinthető a legrégebbi civilizációnak.
"Én mint magyar az Őssejtig vagyok minden ős!!!"
Őszintén megvallom ezt a mondatot egyszerűen nem értem :)
"Én mint magyar az Őssejtig vagyok minden ős!!!"
Őszintén megvallom ezt a mondatot egyszerűen nem értem :)
bass.gitár 2010.02.17. 12:08:50
@Plumper: Ez nem a subba oldal. Eltévesztetted a házszámot. Izráelbe mennék, mit gondolsz nekem megengednének annyi mindent, mint nekik itt? Olyan szívesen kimennék! Te biztos mehetsz! Tuti összeköttetésed lehet! Hogy intézzem, hogy mehessek? Persze előtte nem kérek itthoni ellenőrzést. Az olyan csúnya dolog! Más háta mögött kérdezősködni. Fúj!
serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.02.17. 12:12:41
@bass.gitár: eddig ez volt a legszarabb hozzászólás az ötvenből, szánalmas, eröltetett, kisiskolás szintü, ráadásul undorító
Plumper 2010.02.17. 12:13:29
@bass.gitár: te is bokréta vagy Isten kalapján. miért, mit engednek meg? mit nem tudnál ott kint megtenni, már ha vágysz rá. de érdekes, hogy a mélymagyarkodás után rögtön jön a zsidózás. vhogy a magyarok közt mindig voltak, akik gyűlölték az írást és az Írást, a kultúrát, felvilágosultságot, a Nobel-díjasainkat, zsidó írókat, költőket, építészeket stb. Nem baj, az irigység és frusztráltság még gyógyítható.
Plumper 2010.02.17. 12:19:11
@serpentin: sok sikert hozzájuk, én lépek.:-)
soproni1 2010.02.17. 12:19:17
@Plumper:
Ezt Te nem értheted ! Magyar az, akinek fáj Trianon ! Akinek nem fáj, azt nem tekintjük magyarnak ( nekem reggel óta fáj ).
Ezt Te nem értheted ! Magyar az, akinek fáj Trianon ! Akinek nem fáj, azt nem tekintjük magyarnak ( nekem reggel óta fáj ).
bass.gitár 2010.02.17. 12:23:29
@serpentin: Pedig a többit ti írtátok. Magas IQ-val! Olyan büszke vagyok rátok!
bass.gitár 2010.02.17. 12:25:41
@Plumper: Melyikkel kezeltek? Mert nem sok eredményt értek el! A mai nyugtatókat már bevetted? Vagy rossz volt az éjszakád a pároddal? Válts!
bioritmus 2010.02.17. 12:25:43
nagyon aranyos, bár picit gyerekes.
mindent egybevetve: kurvajó!
remélem eszembe fog jutni hétwégén, és elmesélhetem majd haveroknak.
köszi a beküldést, és a közzétételt!
mindent egybevetve: kurvajó!
remélem eszembe fog jutni hétwégén, és elmesélhetem majd haveroknak.
köszi a beküldést, és a közzétételt!
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 12:30:23
@bioritmus: nem azér mer dícséred, de eddig ez a legjobb komment
a többiek meg mennyenek a picsába:-)
Bisztő Gyallya és bropi kivétel, őket jobban tisztelem, mint jankovicsot:-)
na jó, senmi ne mennyen a picsába, szép egy állatkert vagyunk mi így együtt
a többiek meg mennyenek a picsába:-)
Bisztő Gyallya és bropi kivétel, őket jobban tisztelem, mint jankovicsot:-)
na jó, senmi ne mennyen a picsába, szép egy állatkert vagyunk mi így együtt
Blackrock (törölt) 2010.02.17. 12:30:43
@Plumper: én nem tekintem őket magyarnak. szimplán hazaárulók...de még így sem ugathatnak, mert még saját pártjuk is van.
bioritmus 2010.02.17. 12:43:33
egyépként mi a k.stenf.sza ebben a pofon?
(a bejegyzés provokáló címén kívül)
(a bejegyzés provokáló címén kívül)
bioritmus 2010.02.17. 12:46:04
@bobolysz@: így van!
vagy 1000 éve nem láttam itt ilyen jó bejegyzést
vagy 1000 éve nem láttam itt ilyen jó bejegyzést
bass.gitár 2010.02.17. 12:54:42
@Blackrock: A szadeszről beszélsz ugye? Kuncze neked is küldött a gyógyszeréből, vagy kimaradtál? Esetleg rendetlenkedsz és nem vetted be?! Ejnye!
Ki a hazaáruló? Aki a magyar földet, vizet stb. magyar kézben akarja tudni, vagy aki arra szavaz, hogy adják el? Mert vannak olyanok a nagy házban akik erről ugatnak, miután felvásároltak pár száz hektár földet?!
Több párton kívüli vagyok. A szavazásotok sem érdekel különösebben!
Ki a hazaáruló? Aki a magyar földet, vizet stb. magyar kézben akarja tudni, vagy aki arra szavaz, hogy adják el? Mert vannak olyanok a nagy házban akik erről ugatnak, miután felvásároltak pár száz hektár földet?!
Több párton kívüli vagyok. A szavazásotok sem érdekel különösebben!
bass.gitár 2010.02.17. 13:07:08
@bobolysz@:
1. Gondold végig! Választás előtt vagyunk, ilyenkor az országban a jobb és baloldali ellentétek felerősödnek.
2. Gazdasági válság van! A nemzetiségi ellentétek minden országban felerősödnek. Nézz szét Európában, de a világban ez mindenhol igaz!
3. Felhúzzátok a jobboldalt, ezt direkt csináljátok! Mikor tennéd ezt meg Pl.Petővel, Bauerral, Eörsivel? Róluk is tettél már fel ehhez hasonló képet? Mikor teszed meg?
Ez egyszerű pszichológia! Vannak akikkel, vagy amivel nem viccelünk!
Most ezt különösen rosszkor tetted! Biztosan remek munkáid szoktak megjelenni, de tiszteld mások érzéseit, ha azt akarod, hogy téged is tiszteljenek!
Ha nem tartod be a játékszabályokat, ne csodálkozz, ha téged és a munkáidat nem tisztelik!
1. Gondold végig! Választás előtt vagyunk, ilyenkor az országban a jobb és baloldali ellentétek felerősödnek.
2. Gazdasági válság van! A nemzetiségi ellentétek minden országban felerősödnek. Nézz szét Európában, de a világban ez mindenhol igaz!
3. Felhúzzátok a jobboldalt, ezt direkt csináljátok! Mikor tennéd ezt meg Pl.Petővel, Bauerral, Eörsivel? Róluk is tettél már fel ehhez hasonló képet? Mikor teszed meg?
Ez egyszerű pszichológia! Vannak akikkel, vagy amivel nem viccelünk!
Most ezt különösen rosszkor tetted! Biztosan remek munkáid szoktak megjelenni, de tiszteld mások érzéseit, ha azt akarod, hogy téged is tiszteljenek!
Ha nem tartod be a játékszabályokat, ne csodálkozz, ha téged és a munkáidat nem tisztelik!
Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.17. 13:12:59
@tölgyes: Hadd tanácsoljak valamit: ne idegesítsd magad a csürhe provokálásán. A magunkfajták megszokták, hogy lecsürhéznek minket, mert vannak még értékeink és büszkék is vagyunk rájuk. Akik itt vehemensen támadnak téged, hasonló identitású emberek, mint akik '56-ot ellenforradalomnak nevezték. Ez van. El kell viselnünk egy ilyen réteget. Vigasztaljon az, hogy egyre több ember kezdi belátni, nekünk van igazunk.
@Plumper: "vhogy a magyarok közt mindig voltak, akik gyűlölték az írást és az Írást, a kultúrát, felvilágosultságot, a Nobel-díjasainkat, zsidó írókat, költőket, építészeket stb. Nem baj, az irigység és frusztráltság még gyógyítható."- te szerencsétlen, olvass utána ki gyűlöl kit. A magadfajta senkiházi hulladékok azok, akik megkeseredetten, irigykedve gyűlölködnek ellenünk. Mi ez a folyamatos mély-magyarozás? Talán szégyelljem magam, hogy ki merem tenni a nemzeti lobogónkat a házunkra? Szégyelljem, hogy nem magnón akarom hallgatni a Himnuszt, hanem énekelem és minden alkalommal beleborzongok? Azok szégyenítenek meg minket, akiket te is képviselsz. Jöttök a nagy világkultúrával. Tessék kimenni az USA-ba! Még az a végletekig lebutított nép is ezerszer jobban szereti a hazáját, mint nálunk egyesek.
Le kellene ülni, önvizsgálatot kellene tartani és akkor talán rájönnétek, hogy igenis büszkének kell lennünk a magyarságunkra, vallástól, bőrszíntől függetlenül. Egy cigánynak vagy zsidónak sem tiltotta meg ezt senki, az más kérdés, hogy ők nem is akarják, hogy magyarnak nevezzék őket (tisztelet a kivételnek).
@Plumper: "vhogy a magyarok közt mindig voltak, akik gyűlölték az írást és az Írást, a kultúrát, felvilágosultságot, a Nobel-díjasainkat, zsidó írókat, költőket, építészeket stb. Nem baj, az irigység és frusztráltság még gyógyítható."- te szerencsétlen, olvass utána ki gyűlöl kit. A magadfajta senkiházi hulladékok azok, akik megkeseredetten, irigykedve gyűlölködnek ellenünk. Mi ez a folyamatos mély-magyarozás? Talán szégyelljem magam, hogy ki merem tenni a nemzeti lobogónkat a házunkra? Szégyelljem, hogy nem magnón akarom hallgatni a Himnuszt, hanem énekelem és minden alkalommal beleborzongok? Azok szégyenítenek meg minket, akiket te is képviselsz. Jöttök a nagy világkultúrával. Tessék kimenni az USA-ba! Még az a végletekig lebutított nép is ezerszer jobban szereti a hazáját, mint nálunk egyesek.
Le kellene ülni, önvizsgálatot kellene tartani és akkor talán rájönnétek, hogy igenis büszkének kell lennünk a magyarságunkra, vallástól, bőrszíntől függetlenül. Egy cigánynak vagy zsidónak sem tiltotta meg ezt senki, az más kérdés, hogy ők nem is akarják, hogy magyarnak nevezzék őket (tisztelet a kivételnek).
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.02.17. 13:14:40
A Károj is felhúzta a jobboldalt, a balt meg véletlen leturházta, aznap meg mindenki rajta röhögött, hogy az eggyik lábán nincsen zokni, csak nem tuttuk, hogy a zoknis lába büdösebb vagy az anélküli.
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 13:17:11
@bass.gitár:
1. leszarom (nincsenek szabad politikai vegyértékeim)
2. leszarom (éppen állást keresek, de akkor sem a válsággal foglalkozok)
3. petőbauereörsi elmehet a picsába
4.ha nem akarod felhúzni magad, elmész te is a picsába, katt, oszt jónapot:-)
5. ez is eccerű pszihológia
:-) :-) :-)
1. leszarom (nincsenek szabad politikai vegyértékeim)
2. leszarom (éppen állást keresek, de akkor sem a válsággal foglalkozok)
3. petőbauereörsi elmehet a picsába
4.ha nem akarod felhúzni magad, elmész te is a picsába, katt, oszt jónapot:-)
5. ez is eccerű pszihológia
:-) :-) :-)
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 13:25:47
szerintem mennyünk alunni
majd még csinálok ijen izgalmasat, azt megin beszélgetünk
majd még csinálok ijen izgalmasat, azt megin beszélgetünk
bass.gitár 2010.02.17. 13:53:23
@bobolysz@: Nem veszed észre, te húztad fel magad! A szóhasználatod ezt bizonyítja, vagy az IQ szinted a béka alatt van? Mindenkit lenéztek, lekezeltek, de nem bírjátok a kritikát!
Ha munkát keresel, akkor álmodban megtalálhatod,de az alkalmazkodás a munkahelyen is kötelező! Persze akkor, ha meg akarod tartani az állásodat!
Ha munkát keresel, akkor álmodban megtalálhatod,de az alkalmazkodás a munkahelyen is kötelező! Persze akkor, ha meg akarod tartani az állásodat!
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 14:04:22
hájja, sajnos a hanghordozásom és a legyintés nem ment át, csak a szöveg.
a pulzusom alig ver, engem ijennel nem lehet felhúzni:-)
az íkúmmal nincs semmi baj, megvagyok vele, simán hozom a százas átlagot.
nem nézek le senkit, és nem kezelek le senkit
szerintem az a bajod, hogy engem pont nem érdekel az, ami téged.
de ezt ha teccik he nem el kell viselned.
vagy katt, oszt jónapot.
érted?
a pulzusom alig ver, engem ijennel nem lehet felhúzni:-)
az íkúmmal nincs semmi baj, megvagyok vele, simán hozom a százas átlagot.
nem nézek le senkit, és nem kezelek le senkit
szerintem az a bajod, hogy engem pont nem érdekel az, ami téged.
de ezt ha teccik he nem el kell viselned.
vagy katt, oszt jónapot.
érted?
Blackrock (törölt) 2010.02.17. 14:46:52
@bass.gitár: olyan ember, aki magyar és magyar közt faji, vallási, politikai meggyőződés alapján különbséget tesz, számomra hazaáruló. Még akkor is, ha ezt - bemocskolva azt - a magyar zászlóval és a nemzeti jelképekkel merészeli tenni. Az ilyeneknek a jó büdös, szájbakúrt, nyilasringyó kurva anyját. Ennyi.
Amúgy meg a kurucinfós degenerált faszságaiddal elmehetsz a bús picsába és kitörölheted a valagad. Ezekkel csak magadat meg a támogató söpredéket minősíted.
Amúgy meg a kurucinfós degenerált faszságaiddal elmehetsz a bús picsába és kitörölheted a valagad. Ezekkel csak magadat meg a támogató söpredéket minősíted.
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 15:39:04
kedves gyerekek
legközelebb a kockás fülü nyúllal jövök, de szerintem ti abban is csak ezt a posványos fos vitát talájjátok meg.
innátok egy sört egymással, rájönnétek hogy mindenki tud fasza gyerek lenni, még akkor is ha nem tuggya kívülről a himnuszt, vagy ha éppen pont hogy vassalbertre élvez el
én iszok egy bort :-)
szekszárdi vörös
legközelebb a kockás fülü nyúllal jövök, de szerintem ti abban is csak ezt a posványos fos vitát talájjátok meg.
innátok egy sört egymással, rájönnétek hogy mindenki tud fasza gyerek lenni, még akkor is ha nem tuggya kívülről a himnuszt, vagy ha éppen pont hogy vassalbertre élvez el
én iszok egy bort :-)
szekszárdi vörös
KolomparVinetu 2010.02.17. 15:52:11
@Blackrock: végre egy "bölcs" szarházi mocskos féreg
grandaw 2010.02.17. 16:21:58
@bobolysz@: hagyd a francba, majdcsak elmennek mostmár valami másik blogra és akkor lehet megint arra használni az NBSZ-t amire való. egyébként a bejegyzés :)))
-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.02.17. 16:30:58
@grandaw: köszi:-)már hónapok óta itt rohadt a fejemben, de nem értem rá az államvizsga miatt:-)
már nyomom a kékfrankos-zweigeltet, és ötölöm a következő nagy dobásomat
van pár ötletem, lesz nagy vigasság az NBSZ-en:-)
már nyomom a kékfrankos-zweigeltet, és ötölöm a következő nagy dobásomat
van pár ötletem, lesz nagy vigasság az NBSZ-en:-)
Blackrock (törölt) 2010.02.17. 18:51:29
@KolomparVinetu: menjél azt egyél szart a többi szarember jobbikos ganéval együtt.
Eugenius 2010.02.17. 19:11:26
Már szinte hiányzott innen egy jó kis maimagyaros politikai-etnikai-eszmei mocskolódás. Nem, nem nekem. Attól tartok, a bloggerközönség nagy része vagy ide, vagy oda húz, ami sajnos a másik oldal irreális és szánalmas pocskondiázását is magában foglalja. Szerintem Salamon király mostanra már rég kettévágta volna a csecsemőt, és ezt szomorú így látni. A vitakultúra bármiféle létezésének jeleit nagyon kevesen mutatják csak fel a fenti bejegyzésekben, de nem értem azokat, akik csak fikázásra képesek... most vitázni akarnak, vagy tombolni? Tombolni menjenek a tomboldába, de senki sem fogja őket igazán komolyan venni, ha minden harmadik szavuk a "kurva anyád" és az ad hominem érveikből süt a primitív gyűlölet. Könyörgöm, mindenki annyira és ahhoz szóljon hozzá, amennyire és amihez ért! Én például nem vagyok képzett történész, nem tudom, pontosan honnan származik a magyar nép és milyen régi valójában a mükénéi kultúra. Amit tudok, hogy ez a bolygó (és rajta ez az ország) jobbat érdemel, mint kicsinyes civakodást. És aki mások tiszteletben tartásáról a kirekesztést elítélve beszél, ne merészeljen ismeretlen embereket egy-egy komment alapján legorombítani intelligenciahányadosáról lesajnálóan értekezni, mert bizony önmagával kerül ellentmondásba.
A bejegyzés pedig jópofa, szerintem ha Jankovics Marcellnek egy csepp humorérzéke van, ő is nevetne rajta. A post címe viszont félreérthető és félrevezető.
A bejegyzés pedig jópofa, szerintem ha Jankovics Marcellnek egy csepp humorérzéke van, ő is nevetne rajta. A post címe viszont félreérthető és félrevezető.
TrekAndi · http://startrekfeeling.blogspot.com 2010.02.18. 08:55:48
Ránéztem a fotóra és először azt hittem, hogy a Vágó... :-D
Eugenius, most én értek egyet veled. Na, EZ az a stílus (nem, vitastílusnak nem nevezném), amitől külföldön a magyarokat körberöhögik a hátuk megett, s szembe. Tiszta ovi :-S
Eugenius, most én értek egyet veled. Na, EZ az a stílus (nem, vitastílusnak nem nevezném), amitől külföldön a magyarokat körberöhögik a hátuk megett, s szembe. Tiszta ovi :-S
metaxa 2010.02.18. 10:39:39
Kedves Kálmán!
Nem lehetne, hogy aki nem a viccek kedvéért jár ide, hanem politizálni, köpködni, egymást sértegetni, stb., azt valahogy szép finoman kib@sznád innen?
Rettentően unom, hogy a kommentek nem arról szólnak, ami amiről kellene.
Akinek nincs humora, az minek jár ide?
Nem lehetne, hogy aki nem a viccek kedvéért jár ide, hanem politizálni, köpködni, egymást sértegetni, stb., azt valahogy szép finoman kib@sznád innen?
Rettentően unom, hogy a kommentek nem arról szólnak, ami amiről kellene.
Akinek nincs humora, az minek jár ide?
bioritmus 2010.02.18. 20:24:43
@kisfaszú:
A Kisfarkú Kutya Párt aktivistáiba mindig öröm botlani
A Kisfarkú Kutya Párt aktivistáiba mindig öröm botlani
Tonuz 2010.02.19. 20:56:00
Most az a vicc, hogy fehér lufija? ezt nem értem
Tonuz 2010.02.19. 21:24:41
Egyébként meg nem annak lesz igaza, aki kulturáltabban fogalmaz, hanem annak, aki igazat mond.
Tonuz 2010.02.19. 21:28:07
Ja, hogy Fehérlófia?
Ebben nincs semmi sértő, hiába szerették volna az indekszes fiúk..
Amúgy közepes.
Ebben nincs semmi sértő, hiába szerették volna az indekszes fiúk..
Amúgy közepes.