Facebook

Friss topikok

Linkblog

Csak dugásról dalol a rettenetes Memo

2009.07.31. 00:45 - szily

Címkék: szűz szóvicc

Az előbb elrontottam. Memo ugyanis, aki a szexi Pataky Attilás béna viccet küldte, azért emleget második levelet, mert percekkel azelőtt jött tőle az első, amivel elvesztette volna a szüzességét, ha előbb olvasok, mint posztolok, és azt teszem be előbb. Na mindegy, a lényeg, hogy ígéretes versenyzőt ismerhetünk meg Memo személyében: "vicceiben" csak baszással foglalkozik, és olyan humortalan, mint egy influenzán hisztiző fideszes alszóvivő. Mi kell még a boldogsághoz a legrosszabb viccek világszinten jegyzett központjában?

Mától én is csatlakozom az idegszál-hasogatáshoz:

- Mit énekel az a prostituált, akinek megint nehezére esett kielégíteni egy informatikust?
- Nerds, don't come easy.

Üdvözlettel:
memo

 

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr61278815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brainless · anyulontul.blog.hu 2009.07.31. 08:56:31

Jujj, ez tényleg vért kíván. Valakire emlékeztet az ilyen humor.....
Hmmmmmm
Jah, én is ilyeneket szoktam. Csak én nem vagyok olyan aljasan elvetemült népirtó hajlamú, hogy közszemlére is tegyem. :D

Koopac 2009.07.31. 19:09:40

@Hang Ember (Relytő Lyenő ralyongó): Nekem még nem. Most azon gondolkodok, hogy ennyire nem értem, vagy annyi a vicc, hogy word helyet nerd van benne? Ennek kitalálásához ugyanis nem kell többet gondolkodni pár századmásodpercnél... Akkor már lehetne inkább girls, és egy kicsit jobban is fedné a valóságot...

Koopac 2009.07.31. 19:12:22

"ha előbb olvasok, mint posztolok" Ezt megfontolhatnád. Vagy esetleg úgy hogy olvas, mérlegel, ez jó!, posztol. Elég sokan lemorzsolódtak már a csökkenő színvonal miatt, pedig kár.

bErCiKiNg 2009.08.03. 13:54:16

@Koopac: esetleg úgy még talán valami lett volna, ha magtalan kockákról lett volna szó és 'nerds don't cum easy'

Maki000 2009.08.09. 19:48:23

gyengébbek kedvéért angolok a come igét használják arra amire mi azt h "elmegy" (persze nem szó szerint)

Áh ezért képes voltam beregelni:P
süti beállítások módosítása