Facebook

Friss topikok

Linkblog

Emese álma

2009.06.29. 12:04 - hancu

Címkék: kétnyelvű

Megmondom őszintén, közel ötezer, a borzasztó és a szörnyű között mozgó pályamunkával a blog postaládájában, én már-már kezdtem azt hinni, hogy engem nem érhet szóviccfronton meglepetés.

Hát tévedtem. Egyszer csaak jön Emese azzal, hogy "Halihó!! Egyik álmatlan éjszakámon megalkottam egy irtózatosan szr szóviccet kép formájában, és a kész terméket meg szeretném veled/veletek osztani."

Ne is fáraszd magad, kicsit angol, kicsit magyar, és nagyon durván kitalálhatatlan.

Még van esélyed bezárni az ablakot.

Még mindig van.

A megfejtés: Éjt nappallá téve melózik.

(Én szóltam...)

 

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (4,1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr721213760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laposmacska 2009.06.29. 18:14:24

Köszönjük, Emese!

Remélem, az ő melle van a képen!
süti beállítások módosítása