Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
 

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Nem tudok róla, hogy az állatok dohányoznának a nász közben

2009.04.06. 00:42 - szily

Címkék: szex szóvicc bestoffostalicska nagybácsihumor

"Ezek szerint szivartalan szaporodásról van szó..." - folytatja Bandy az álságosan megkezdett gondolatot. Csak azért posztoltam be, mert ez egy abszolúte véletlenszerűen kiválasztott példány abból a napi húszból, amit Bandy küld nekem, és szerettem volna, ha azt éreznétek, amit én. Ez fizikai síkon momentán egyébként lehetetlen, mármint pont azt érzni, amit én, mert ma egész nap kötésig álltam a megáradt Sióban, de a mellescsizmám kilukadt és befolyt a víz, ami a harminc fokos napsütésben megposhadt a neoprén ruhában, így most pont olyan vagyok, mint a saját tornazsákjaim voltak általánosban. De velük ellentétben én fogtam domolykót.
 

Brutálfaktor: (3/5)
Ön dönt: (3,4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr341048564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KutyaFéK · http://barbartajrol2.freeblog.hu 2009.04.06. 20:36:34

Ez a Bandy nem akarja kiposztolni valahol azt a napi huszat?
Nehogy kárba vesszen.

greggrant 2009.04.06. 23:31:40

csak egy troll szegény... :-P

Pi / e 2009.04.07. 07:47:31

@greggrant: Ők utaznak troll-IBUSZ-szal?

The Joker 2009.04.07. 10:49:24

Halott troll jót vagy semmit.

PG00 2009.04.07. 15:04:29

Közben az jutott eszembe hogy

L N 1/2

(ellenfél)
süti beállítások módosítása