Facebook

Friss topikok

Linkblog

Szájbergyerek

2009.02.27. 14:14 - hancu

"fogalmam sincs, hogyan jutott eszembe, egyszerűen csak ott volt." - mentegetőzik Jim, a következő szörnyűség szerzője, mi meg csak annyit üzenünk, hogy ez nagyon kevés lesz a hágai bíróság előtt, amit megjártak már olyan háborús bűnösök, akik ennél sokkal kevesebbet tettek az emberiség ellen.

- Hogyan biztosítjuk az embert egyszerre arról, hogy a Szovjetunió volt tagállamainak nagyrészét tömörítő szövetség táján igenis található egy, csupán testvérnélküli fazonokból verbúválódott állóvíz, valamint arról, hogy ha elfogyasztjuk valakinek egy belső szervét, akkor a lengyelek mondabeli alapítója megdolgozza a lábunk táját?

- Van egykék-tó a FÁK alatt, ha belet eszem, Lech üti a lábamat.

Enyhítő körülményként esetleg annyit felhozhatunk, hogy legalább nem csinált képet belőle.

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (4,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr21969739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim 2009.02.27. 14:25:45

ezt nem én írtam, hanem egy mondabeli Jim, de a névbitorlásért asszem járna valami:))

Jim 2009.02.27. 14:26:35

Amúgy elég jó, pontosan olyan, mintha én írtam volna:))))))

VMajor 2009.02.27. 18:28:53

Erre mondaná hajdan volt porfesszorom: "Hát ez fiam, ölég szar..."

Tarfful 2009.02.27. 21:55:58

@Jim: inkább ne legyél büszke rá :)

Hang Ember 2009.03.02. 09:56:01

Emmink Jim-ünk!
Te meg csináld meg hozzá a képet... :-)

Jim 2009.03.02. 14:09:08

na jó, aluttam rá párat:)))

Képet? Hát az nagy kavalkűd lenne:)

Atolla 2009.03.03. 09:22:48

Istenem istenem mikor láttam, hogy Jim már sejtettem, hogy "jajmileszitt", Ez aztán a tudomány!! Leborulni azért nem fogok, mégiscsak nő vagyok!:D
süti beállítások módosítása