Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ádám Keplernek Londonban

2009.02.27. 14:21 - hancu

Címkék: irodalmi mesehős

Szt. Ahanov büntet egy kitalálhatatlan embertragédiájással:

A villamoson, jutott eszembe ma reggel. Hogy mit tesz az emberrel a BKV!!!

- Mit mond Ádám Keplernek, ha összefutnak Londonban?
- ?
- Nem vagy valami jó színben.

És még csodálkozunk, hogy a. csőd közelében a tömegközlekedés, b. a diákokat nem fogja meg a középiskolai irodalomoktatás. És még egy, szintén tőle, megmaradva kicsit a BKV-s vonalon:

Emlékeztek arra a nyárra, amikor Süsü oktatta a gyerekeket jómodorra a Combinon? Nos, akkoriban gondolkoztam el azon, hogy vajon hol szállhat föl ez a jámbor egyfejű a villamosra, mígnem rájöttem, hogy nyilván a Meselényi utcánál.

Brutálfaktor: (4/5)
Ön dönt: (4,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr84969760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim 2009.02.27. 14:29:59

Bazeg, inkább ezt írtam, ha lehet választani, ez nem szóvicc, ez már nagyon jó poén, ez kurva jó!!

Jim 2009.02.27. 14:30:40

Bazeg, inkább ezt írtam, ha lehet választani, ez nem szóvicc, ez már nagyon jó poén, ez kurva jó!!

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.02.27. 15:30:32

Volt a Károjnak eggy ciánellenes megnyilvánulása, mer parája lett, hogy mit tettünk a felesébe, de asztán rászólt a Ferenc, hogy ne ciánozzon itten, mer úrienber nem ciánozik, és akkor a Károj megnyugodva megitta a felesét, pedig hashajtót öntöttünk bele amig kakált, mer ojan paranojás.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2009.02.27. 15:58:17

Az Ádámos szerintem zseniális. Fárasztó, nem vitás, de zseniális. :-)

TBal 2009.02.27. 16:22:29

Húba, végre nekem is leesett az Ádámos...

linduc (törölt) 2009.02.27. 16:22:46

Így péntek délután ez hatalmasat ütött. :D

Szt. Ahanov 2009.02.27. 16:32:25

Kösz. Az igazság az, hogy a Meselényi utcát meggugliztam, és kiderült, hogy másnak is eszébe jutott, méghozzá olyan remek embereknek, mint Finy Petra költőnő és Boldizsár Ildikó meseterapeuta. Úgyhogy nekik is riszpekt.

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.02.27. 17:54:39

Néha nagyon gáz ami itt van, de ez a mai tényleg úgy ütött, ahogy szeretem. Meg is ihletett egy jó kis fotoboltolásra: www.benbe.hu/meselenyi.php

Szt. Ahanov 2009.02.27. 21:31:09

@G.d.Magister: Egy olyan filosztól, mint Ön, ez kifejezetten jól esik. :)

Conus mester 2009.03.03. 16:06:05

Ööö, nem akarok kötekedni, de Ádám helyett nem Lucifer kellett volna?
Ádám nem találkozik Keplerrel, Prágában Ádám maga Kepler. Vagy én a második részt olvastam csak?

Szt. Ahanov 2009.03.10. 10:23:00

@Conus mester: Baszics. Igazad van. Ezt nem gondoltam át. Viszont Luciferrel sem az igazi, mert akkor rögtön egyértelmű, hogy a Tragédiáról van szó. Akkor legyen inkább Éva. Vagy nem tudom. Most összeomlottam. :)

EnCIS 2009.04.08. 16:15:44

És mit mond Süsü a ha meglátja a vendéglátó helyiséget a Barátok közt c. sorozatban?

-Ó ha Rózsa bisztró lehetnék....
süti beállítások módosítása