Facebook

Friss topikok

Linkblog

Asimov tévedett

2009.01.22. 20:01 - hancu

Asimov egyik novellájának fő motívuma, hogy a vicceket a földönkívüliek találják ki, és azokkal tesztelik az emberiség intellektuális fejlődését. Történelmi pillanat következik, ugyanis most vagy azt bizonyítjuk be, hogy a zseniális író tévedett, vagy minden idők legelborultabb földönkívülijét kaptuk el, akihez képest Xenu, az Alien, és a sci-fi irodalom összes agyevő-vérivó-bolygórobbantó-fajlemészároló idegen hordája egy csendes vágókép a Hupikék törpikékből.

Kedves Szerkesztők!

Általában csak kommentelni szoktam a blogon, de most kivételesen emailt írok, mert van egy szóvicc, amit egyszer régen kommentként írtam, de azóta már többször hallottam vissza ismerősöktől, és a google is egyre több találatot rá. Gondoltam esetleg jó (rossz?) lenne posztnak is. "Tegnap beállított hozzám Hamlet egy tirannoszaurusszal. Volt nagy dínóm, dánom."

üdv, Crunchy Frog (gázkonvektor, punicwar, lowquality, stb.)

És igaza van, mi is napi rendszerességgel kapjuk vissza boldog-boldogtalantól.

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr12893820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PG00 2009.01.22. 20:24:55

Na ja, én is láttam már pár helyen. De legalább Crunchy Frog él. :)

BaaZooKaa 2009.01.22. 20:27:47

"Lényeges kellék, hogy a vicc ne legyen
eredeti. Egyetlen fajta humor van, amely eredeti lehet, és eredeti is, ez pedig a szójáték.
Hallottam szójátékokat, amelyek kétségtelenül az adott pillanat hatása alatt keletkeztek.
Magam is faragtam néhányat. De ilyen szójátékokon senki nem nevet. Nem is várják el, hogy
nevessen. Az emberek pisszegnek. Minél jobb a szójáték, annál hangosabban pisszegnek.
Eredeti humor nem fakaszt nevetésre. Miért?",,Hmm..Psssssz

BaaZooKaa 2009.01.22. 21:51:06

@G.d.Magister: a post elsô részében ott a válasz...én csak önkényesen kiemeltem Asimov bácsi (szerintem) örökérvényű gondolatát:)

BaaZooKaa 2009.01.22. 22:03:22

Persze nem csak Asimov gondolta ezt így. Exupéry adott a róka szájába hasonló gondolatot:"...Az emberek már nem érnek rá arra, hogy bármit is megismerjenek. Kész dolgokat vásárolnak a kereskedőknél..."..Egyk sem mai gyermek, megfigyeléseik úgymint a szakálas viccek, 'eredeti' gondolatok, napjainkban
is 'működôképesek'..

alan 2009.01.22. 22:28:16

Klasszikusokra nem lehet szavazni?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.23. 09:03:59

ööö...

mija különbség aaa zufó és aaa rendes pasi között?

ufót már láttak

kisferko 2009.01.23. 09:23:05

Most ütöm a fejem épp a falba, nektek se legyen jobb :P

Veszünk 30 zacskó ropit. Bazi fazékban vízzel felöntjük, hogy ellepje, majd egy órán át forraljuk. Ekkor a ropit leszűrjük, a lé vissza a fazékba, ropi a kukába, arra már nem lesz szükség. A lébe belehajítunk egy kiló körüli polipot. Ezt másfél órán át lassú tűzön főzzük, majd tésztaszűrővel óvatosan kiemeljük a fazékból és egy tálra helyezzük. Ízlésesen eligazítjuk a karokat és kész is a polip-ropilén.

OftF 2009.01.23. 09:26:04

Én forrásmegjelöléssel küldtem tovább, nem én vagyok az oka, Frog. :-)

BaaZooKaa 2009.01.23. 13:36:12

@kisferko: ennyit a 'nincs új a paplan alaltt' mondásról.. Ugyanez a tegnap jutott az eszembe és meg is szóképesítettem:) nah még 1 szókép ami marad a gépemen:))

BaaZooKaa 2009.01.23. 14:00:15

@OftF: Ezután jobban vigyáz és 'ott Frog majd (s)írni ahol senk sem lát(ja)'..:)))

grandaw 2009.01.23. 15:04:43

C. Frog Hamletes vicce nekem már a megjelenése után
egy héttel visszajött vagy öt helyről emilben, szerintem ez
szuper. Az nem számít, hogy egy vicc nem a szerző aláírásával
kerül a köztudatba. Aki ide jár az úgyis tudja...

Crunchy Frog 2009.01.25. 00:03:29

Természetesen nem akarok semmilyen szerzői jogot érvényesíteni vagy ilyesmi (ezt amúgy is egy regisztrálatlan álnéven írtam). Csak kurvára meglepődtem, amikor visszahallottam. Egyébként én nem is éreztem ezt annyira jónak. Szerintem sok, nálam jobb kommentelő vicce veszik kárba, mert mostanában már nem upgrade-elik a kommenteket poszttá.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.01.26. 10:25:36

én már 96-ban láttam ezt a poént a FidoNet-en keringő vicces levélzáró egysoros poénok között. Szerintem sokan újrafeltalálták, ha nem is pont Hamlettel meg tirannoszaurusszal, de tény, hogy sokaknak tetszett, mikor elmeséltem. 96-97-ben :)
süti beállítások módosítása