Facebook

Friss topikok

Linkblog

Mestere-e a szóviccelésnek?

2009.01.14. 11:08 - szily

Címkék: szűz szóvicc

Óriási az önbizalma a nyilvános szóviccszüzességét ezennel elvesztő olvasónknak, akinek a neve VP, az SZ.M.N.t Élő Legenda, bármit is jelentsen ez. Mint azonnal látni fogjátok, zöldfülű barátunkat kételyek gyötrik. Segítsetek neki, és adjatok szakvéleményt, hogy első dobásra milyen szintet ért el. Én politikai okokból természetesen egyest adok, hogy szokja a pofonokat, ti lehettek árnyaltabbak. Levél alant.

Egészen idáig azt hittem, mestere vagyok a szóviccel ölésnak, de tegnap rátaláltam a blogra, és rádöbbentem, hogy alig érem el a Padawan szintet. Úgyhogy (a haverok legnagyobb örömére) úgy döntöttem, intenzív tréningbe fogok, aminek első két, hajnali 5-ös gyümölcse alant olvasható:

-Hogy hívják a szőrös T-modellt?
-Hair is on Ford.

-Mi a neve a drogfogyasztó madaraknak?
-Füvesbagoly és kenderkeselyű.

Egyelőre ennyi, remélem elég IQ-rongálók ahhoz, hogy megfeleljenek. Mindenesetre ha eszembe (?) jut még más gyökérség, azt is megosztom embertársaimmal.

Üdv,
VP, az SZ.M.N.t Élő Legenda

Brutálfaktor: (1/5)
Ön dönt: (2,6/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr58876736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.01.14. 11:16:07

mindjárt jön az űrkutatás...

Hang Ember 2009.01.14. 11:29:24

B+ BGY!
Ezen felnyerítettem!

Hang Ember 2009.01.14. 11:33:33

A post bevezetőjéhez kapcsolódóan:
Jó orrom van bizonyos dolgokhoz, ezekről szagvéleményt mondok.

Hang Ember 2009.01.14. 11:40:42

A nem jóízű dögevő madár a kondorkeserű...
Aszóddal szomszédos nagyközségbe utazó skinhead rikkantja, miután meglátta a települést beborító rétet: Füves Bag oi!

ekd 2009.01.14. 12:19:49

gyenge volt mind... :(

ampierre 2009.01.14. 14:53:02

kimaradt... Az egész blog besárgult :D

ampierre 2009.01.14. 14:54:19

@vampierre: úgy értem, a "bal kacsacsőr per FONT jobb kacsacsőr".. kimaradt..

lonicera 2009.01.14. 22:03:15

A "Hair is on Ford" már olyan régi bakker, mint a színész maga... Legközelebb valami sajátot is tegyél az asztalra, kedves ESZEMENT.
süti beállítások módosítása