Facebook

Friss topikok

Linkblog

Januárban indulnak az értelmiségiellenes pogromok Magyarországon

2009.01.06. 13:46 - szily

Címkék: filozófia angol szóvicc híres ember kétnyelvű bestoffostalicska

A kiváltó ok visszataszító és banális: Yoska levelet írt a Szóviccblognak. Íme a casus belli, a parasztok gerillacsapatai állítólag azonnal kivégeznek bárkit, akinek a számítógépén bizonyítékot találnak arra, hogy valaha olvastan a Napi Borzasztó Szóviccet. Teljesen megértem őket.

Sziasztok!
Egy kis művelődés :)P

Miért nem jó jel filozófussal találkozni a szabadban?
Mert Rousseau-men.

További szép napot:
Yoska

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (3,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr34861344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.01.06. 14:39:59

Szerintem meg azér nem jó jel, mer leütnek, és elveszik az enber pénzét, utánna meg megmártanak a pocsojába, és ráírják az enber homlokára, hogy hüje, már amejik tud írni, és segberugják, úgy eresztik uttyára, mint a multkor a Károjt, legalábis aszmonta, hogy ők voltak, akik meghenpergették őt a sárba, mer el akart adni nekik eggy kinai filckalapot.

bropi 2009.01.06. 15:56:16

Matematikussal sem nagyon fasza talizni,mert attol mega paralel

bropi 2009.01.06. 21:23:08

Hogy nevezzük azt a műveletet,ha egy ember a másik emberrel teljesen megegyezőt székel?Tükörtojás!!

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.01.06. 21:28:53

Állitólag van tűtojás is, de én még csak körtojást láttam, ojan nagyon hosszukásat nem, de aszt már nem hiszem el, hogy eccerre legyen eggy tojás tű és köralaku is. Tükörtojás nincs, hacsak ez is nem ojan nyúécses dolog, mint az aura.

csubakka1 2009.01.06. 21:52:02

Sokan mondják, hogy filozofikus alkat vagyok, pedig én egy Rousseau-t sem szóltam...

wordjoke 2009.02.12. 20:32:23

Te tűtojásról írsz?

HOLCI 2012.02.12. 18:48:58

Ki az a gyerek aki nem tud egyből dönteni semmiben? a Filozó fia.
süti beállítások módosítása