Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ijesztően nagybácsis

2008.12.16. 09:48 - szily

Címkék: szóvicc híres ember névkifacsarás bestoffostalicska

Puritan "humora", csak azok a perverzek olvassanak tovább, akik szeretnék, ha egy erősen kopaszodó, szalonspicces férfi szörnyű dolgokat suttogjon a fülükbe.

Sokan mondják, hogy filozofikus alkat vagyok, pedig én egy Rousseau-t sem szóltam.
 
Puritan

 

Brutálfaktor: (2/5)
Ön dönt: (4,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6824464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2008.12.16. 10:17:03

Érdekes, ilyent már nekem is mondtak. A múlkor mikor az Ifán utaztam. Platón.
Albert is aszonta magáról, de nem hiszek neki mert Albert (K)Camus, Jean Paul mondta is hogy egy nagy Sartre-t neki,mer' kamu(ü)zik.

Dmg 2008.12.16. 10:29:01

Honnan szeditek ezeket?:D
Jó a blog csak igy tovább.

bropi 2008.12.16. 14:20:13

Én is ismerek egy Jean Pault, de az Bemondó

Jim 2008.12.16. 16:20:06

Bropi, az nem az, aki elment a boltba gaultier?

grandaw 2008.12.17. 09:35:55

Az 1840-es évek egyik fagyos, téli éjszakáján Széchenyi és
Kossuth éppen az utat szórják (hogy ne csússzanak a refor-
mok) és közben generációs vitába keverednek. Kossuth meg-
unja egy idő után - a f@szom, inkább hazamegyek - és lelép.
Széchenyi szórja tovább, közben arra jön egy melegfelvonulás.
- Elnézést, merre van a Pilvax kávéház?
- Arra - mutat a távozó vitapartnere felé - menjetek végig a
homokossh uton.

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.12.17. 18:40:46

Hogy hívják azt, amikor egy német idealista filozófus elmegy a königsbergi diszkóba?
I. Kant Dance
süti beállítások módosítása