Facebook

Friss topikok

Linkblog

Van toplistánk

2008.10.27. 14:13 - szily

Címkék: szolgálati közlemény

Ha valaki nem vette volna észre: a jobb bal hasáb közepe táján megszületett az Agyrohasztó Toplista, vagyis ezentúl nem öncélúan osztályoztok, hanem azért, hogy a legjobbakat - úgy értem legrémesebbeket - szégyenpadra ültethessétek. Még jobb osztályozást, még kevesebb és fájdalmasabb nevetést!

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr54734346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam434 2008.10.27. 15:08:30

jobb hasáb nincs. bal hasáb van...

feri535 2008.10.27. 15:12:19

A legjobbakat mellesleg régebbre visszamenőleg kéne keresni, egyébként én sokszor próbáltam szavazni, és csomószor hibaüzenet jött ki. Szerintem veszélyben a konzekvencia...

Zsolt 2008.10.27. 16:43:17

"büszke" vagyok az első helyemre... köszönöm mindenkinek! :))

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.10.27. 19:06:42

Az rendezői jobb, mint a szentlélek, aki a bajján ül, de mi jobbnak láttyuk, mongyuk én nem, csak a jósnő eggy felesér, hát ők is a másik iránybol nézik, ezér az jobb.
süti beállítások módosítása