Facebook

Friss topikok

Linkblog

Hogy hívják a néger mamák bélszelével hajtott autót?

2008.09.22. 13:45 - szily

Címkék: trágár szóvicc

Mada gas car, pöttyinti el Crunchy Frog egy kommentben, amit a Hol laknak az épphogynégerek? című poszthoz fűzött. Az a helyzet, hogy úgy érzem magam, mint Picasso apja, amikor rájött, mekkora kaliber a fia. Egy ideje konkrétan az az érzésem, hogy törzskommentelőnk, Crunchy Frog maga Elvis, és rég túlnőtt rajtunk. Készül a nagy profilposzt róla, nemsokára jelentkezünk vele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr53675719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crunchy Frog 2008.09.22. 14:01:39

Köszi, de a másik posztnál Zsolt azt mondta, hogy ezt ő már régen beküldte kép formájában.

PG00 2008.09.22. 14:07:53

Én meg próbáltam már beküldeni faszább "Bolond aki sír egy lány után" képet, de valamiért nem küldi el az ímélcímre.

Zsolt 2008.09.22. 14:09:18

no de azt nem mondtam, hogy irgum és burgum, én már előbb és amúgy is stipi-stopi! nem vitatom el a zsenidet Crunchy! :)) én csak jeleztem, hogy az archívum sok okosságot tartogat, és hogy érdemes lenne leporolni a régi aktákat szily és hancu házigazdáinknak.

Atteo 2008.09.22. 14:18:23

Crunchy ettől függetlenül tényleg közveszélyes ;)

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.09.22. 15:35:31

Bél szele jó nagy zajjal jő,
és bekerít a szagfelhő.

A Károj volt, nem én.
süti beállítások módosítása