Facebook

Friss topikok

Linkblog

Élőben szóviccelt a fogyatékosnak

2008.09.22. 09:39 - szily

Címkék: bizarr szóvicc

A szóviccelés újabb, minden eddiginél ijesztőbb dimenzióit nyitotta meg előttünk DeVill a következő reality-levéllel. A sztori hitelességéről szerencsére nem vagyok meggyőződve, de ez mondjuk tök mindegy. Jó hetet, még ennél is rosszabb lesz nemsokára!


Volt egy barát nőm, akinek hiányzott néhány úja az egyik kezéről. Éppen ezt a kezét fogtam egy nagyon hideg téli estén, és mit ne mondjak jól áthült a lány keze is. Ezt a következőképp adtam a tudtára: "Nézd! Ez itt az újaid hűlt helye!" (Mielőtt valaki azt gondolná tapló voltam: a lány poénra vette, és jót nevetett rajta...)

Üdv
DeVill

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr100675370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atteo 2008.09.22. 09:49:12

Ezt a tarackot. Legalább tanulna meg helyesen írni.

kisregina 2008.09.22. 09:51:26

Bassza meg, a második általánosból kizavarják azt aki az új-ujj különbségtételt nem tudja. Talán a a "lesz egy sz" után a legtöbbet szajkózott magyar helyesírási szabály, minden magyar életében hallja vagy 500-szor, aztán ez az eredmény.

Viszont jó poén, ha valaki friss műujjakat kap, hogy "de szépek az ÚJAID".

SzigMa 2008.09.22. 10:01:39

Nálunk egyszer csak így köszönt az egyik ember egy ismerős vaknak: "Ááá, rég láttam!"
Válasz: "Hát igen, ezzel én is így vagyok."

Nowhere 2008.09.22. 10:02:15

"A szóviccelés ujjabb...."

W Joe 2008.09.22. 10:19:04

Kicsit bizarr volt. Nincs ujj a nap alatt.

^Storm^ 2008.09.22. 10:24:38

Jé, az én kezemen sincsenek 'ú' betűk... x)) Csak az a gond, hogy valaki egyes helyesírással be mer írni, a kisgyerekek meg ezeket olvassák, és ezt tanulják meg... ;((

bölcsésztanár 2008.09.22. 10:34:38

De ciki volt, egyszer egy járásában korlátozott egyetemi
csoporttársamat látva, amint a T.O. előtt tanácstalankodik,
azt kérdeztem: "Te mit parázol erre?" - a szokásos T.O.-bénázásra gondolván.
Szerencsére nem értette, én meg eltereltem a figyelmét azzal,
hogy segítettem leadni az indexét...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.09.22. 10:37:00

És mi a közös a két emberben? Mindkettő fogyatékos. Egyik szellemileg a másik testileg.

kisregina 2008.09.22. 10:37:56

Én mindig attól jövök zavarba, hogy vajon illik-e vaknak azt mondani, hogy "viszontlátásra". Arra jutottam, hogy igen, de mégis hülyén hangzik.

dzsedi 2008.09.22. 11:58:26

a lessz télleg egy 'sz'?

mbazs 2008.09.22. 12:35:02

MIT SZERETNE A ROCKER CSAJ?

ROKKANT.

DeVill 2008.09.22. 13:05:31

hú... oké, hogy hajnalban küldtem el a levelet, de ennyire nem lehettem fáradt, hogy ilyeneket elszúrtam... elnézést az olvasóktól...

kisregina 2008.09.22. 14:24:34

Ne tőlünk, a másodikos tanítónénidtől!

kisregina 2008.09.22. 14:25:53

Dzsedi: a lányom két hétig az "amíg a földön ember lesz, a lesz mindig egy esz lesz"-t skandálta.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.09.22. 15:44:04

"Ha esső nem lessz, mer ha esső lessz, akor nem lessz, csuhajj." Ez eggy népszerü lakodalmas rokk sláger.

grandaw 2008.09.22. 17:03:33

lakodalmas rock? hahaha, Nagyferó forog a Lajcsi sírjában.

DeVill 2008.09.22. 19:13:22

kisregina > Tőle semmiképp, mert ha nem hajtogatta volna minden egyes nyelvtan órán, hogy "fiam, neked ez úgy se fog menni, mert diszgráfiás vagy", akkor lehet legalább megpróbáltam volna megtanulni helyesen írni, és nem rögzültek volna rögtön az elején a hibák, és nem jönnének elő újra és újra, ha félkómásan írok valamit! Ha valakitöl nem fogok elnézést kérni, akkor a tanítónéni az!!!! Évekkel késöbb jöttem csak rá, hogy ha megpróbálom, akkor talán legalább valamelyest emlékeztetni fog az amit müvelek helyesírásra...

Szóval azért néha nem ártana az oktatási rendszert is kielemezni... ott sincs minden rendben.

Hagrid · http://hagrid.freeblog.hu 2008.09.22. 19:38:21

Azért csoda, hogy nem kaptál egy pofont...bár csak kicsit fájt volna...:-))

chevafyn 2008.09.22. 22:52:04

Találkozzunk holnap ötkor. Ha esik, fél ötkor

gregorio 2008.09.22. 23:20:01

off:
Gyalla, Grandaw: ezt sokan benézik, de ez a Vasárnap este buli lesz bizony nem Nagy Feró, hanem Szikora Róbert-féle paródia, merthogy a csikidam nagymesterének volt egy jó produkció is az életében, mégpedig a Szikora paródiák, és ez abban volt youtube-on érdemes amúgy rákeresni, ha az ember ismeri a 80-as évek fontosabb magyar bandáit.

Goldstein Sámuel 2008.09.29. 12:19:56

Hát márpedig tapló voltál. Nem kicsit, nagyon.
A lány csak kínjában tett úgy, mintha poénra venné, de valójában biztos, hogy nagyon nem esett neki jól a dolog.

Dr. Jakab Edit 2008.09.29. 21:02:47

Kedves Devill!

Tudom mit jelent az, ha valaki számára borzasztó az óvónéni vagy a tanító néni. A tanító nénik nagy része a mai napig nem sokat a "dys-problémákról", ezért azt sem tudják (és sokan lusták utánanézni, ha már nem tanulták), hogy a diszgráfiás gyermekek írását nem lehet csak másolással korrigálni, hanem a kapcsolások alapos megfigyeltetésével, vagy lehet tollbamondással, diktálással, mondatkiegészítésekkel, stb. Ez elég sok embernél jelen van, különböző mértékben. Ráadásul a legjobb családban is előfordulhat, pl.a svéd királyi család tagjainál halmozottan fordul elő a diszgráfia és a diszlexia). Megnyugtatom, hogy felnőttkorban is korrigálható, szóval bátorítom a gyakorlásra, a fejlesztésre, hiszen sosem késő. Itt engedjen meg egy kis gonoszkodást: ha valaki "félkómásan" ír/mond valamit, akkor is képes a megtanultakat helyesen alkalmazni. Amit leírunk/mondunk, azért pedig fontos vállalni a felelősséget, tehát legközelebb átgondoltan, kipihenten írjon és nem érik ilyen jellegű kritikák, vagy bántó megjegyzések, mint amiket a helyesírásával kapcsolatban kapott.

a_aa_aaa_aaaa_aaaaa 2008.09.30. 14:42:51

1. kéne a helyesírás

2. ez mióta vicces?!?!?!
süti beállítások módosítása