Facebook

Friss topikok

Linkblog

Tell me more, tell me more

2008.09.02. 23:33 - hancu

Na, most előbb a kép, aztán a körítés, mert utóbbi elspoilerezi az előbbit. Persze ez általában nem szokott zavarni minket, de most épp ilyenünk van.

Na, és akkor a mese:

szóval épp lefekvéshez készülődtem, mikor véletlenül eszembe jutott az a szó, h grease. meg akkor már egy képvicc. jóhogy megörökítettem, mert a végén még reggelre elfelejtődött volna és most nem lenne móka, kacagás.

jah a megoldás az tejbegríz, de aki ezt nem találja ki magától, annak élete végéig Fásy Ádám muzsikáljon az ágya mellett.

göcc

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr23645002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.joshua 2008.09.03. 08:41:48

Nem is hasonlít Olivia Newton John-ra.

jorgecosta 2008.09.03. 09:40:06

először nem találtam ki, kezdtem szarul érezni magam.
elbizonytalanított a szerző magabiztossága... utána viszont rájöttem, hogy a -be elég szarul van megvalósítva (betmenes szóbuboréknak láttam). innen meg már adja magát, hogy jó a kép: a szar magabiztosan tálalva, kell ennél több?
süti beállítások módosítása