Facebook

Friss topikok

Linkblog

A valaha volt leghumorosabb magyar író

2008.08.25. 01:41 - szily

Címkék: határterület bestoffostalicska ifj farkas gyula

Prózaian indult és földindulás lett belőle. Egy ideje külön fakkba tesszük a postabontóban a penetránsan rossz vicceket, azokat, amik "olyan rossz, hogy az már jó" kategóriáján messze-messze túl esnek: elképzelhetetlenül rossz, zavaros, néha érthetetlen, rettenetes förmedvényeket tessék elképzelni. Kitaláltam, hogy az igazi perverzek és romlott ínyencek kedvéért ezekből sorozatot indítunk, "Best of fostalicska" munkacím alatt. Éppen azon gondolkodtam, hogy melyik betárazott szörnyszülött következzen a sorozatban, amikor befutott ifj. Farkas Gyula levele. Elolvastam, rezegtem a nevetéstől, gondoltam "oké, induljunk ezzel, bár a többin már nem fognak ennyire röhögni", aztán rákattintottam a levél végén látható mágikus linkre. Azóta másfél óra telt el, és mostanra érzem magam képesnek a posztolásra. Ismerjék meg a legviccesebb magyar írót, a jelszó: "Előre szólok, hogy egy gén hiányzik belőlem: a fotogén."

Először is itt a Napi Borzasztó Szóviccnek küldött levele két képpel

Kedves Szóvicc Blog!

Újabb ihletet kaptam, remélem, viszonlátom majd igényes oldalatokon . Ehhez először is csatolnom kell még egy képet, hogy érthető legyen.

Tudni kell, hogy én a BME-re járok, és mivel igen humororientált vagyok, mindig lejegyzetelem a tanár egy-egy vicces mondását, netán tévedését. Egyszer sikerült elkapnom azt a botorságot, mikor a tanár úr "elektrolit" helyett "elektolit"-ot írt.

Ez már önmagában is kacagtató, de gondoltam, megspékelem azzal, hogy fabrikálok reá egy elmés képviccet.

Mókás, nem?

Sőt, odáig jutottam, hogy még az eredetire, az "elektrolit"-ra is sikerült szóviccet alkotnom. Íme: "Mit kap a nagy meseíró után elnevezett gyermek, aki a BKV fejesének fia, ha olyan ajándékot kell kapni, ami az apja munkájához kötődik? Elek-trolit!"

Szellemesek, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója
http://kosbor.freeblog.hu

Elolvasva és végigrezegve a levelet, ráklikkoltam a Kosbor hiperlinkjére, és elvesztem. Bárkinek ajánlom az élményt, a legviccesebb dolog a Matula óta.

Újdonsült rajongótársammal, Navarróval kicsit utánanéztünk ennek az ifj. Farkas Gyulának. Még csak sejtéseink vannak róla, de az biztos, hogy rengeteget kommentel mindenféle blogokon, a marihuána-tematikától a BKV-panaszokon át a tengerimalac-tenyésztésig terjedő palettán. És lehet, hogy egyáltalán nem is ifj. Farkas Gyulának hívják, nem lepődnénk meg, ha Bene Róbert fizikushallgató állna az egész mögött. Ha egyáltalán diák, és Benének hívják, nem pedig valami csavaros eszű, autodidakta süllőhorgász járatja velünk a bolondját. Íme egy kis válogatás, ami fényesen bizonyítja, hogy ifj. Farkas Gyulának mindegy, hogy levél, blogkomment vagy családregény, ő sohasem hibázik.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.18. 12:14:04
Kedves blogolvasók!

Szó, ami szó, a flóra egyes tagjai már engem is bajba kevertek nemegyszer. Igaz, esetemben nem fűről, hanem fáról van szó. Egyszer facsemetéket szállítottam a villamoson, és a kalauz leszállított. Hogy miért tette ezt, mikor a hat éven aluli csemetéknek ingyenes az utazás? Máig sem értem! Egyet viszont megtanultam: a hivatalos közeggel nem éri meg packázni!
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának szeptembertől negyedéves hallgatója

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.12. 23:30:07
Kedves blogoló!
Ételekkel kapcsolatban nekem is volt már rossz tapasztalatom. Egyszer a balatonberényi matéta táborban a tejbegrízt úgy odakozmálták, hogy minden volt, csak nem íncsiklandó. Borzasztó, ugye?
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
BME mérnök-fizikus szakának szeptembertől negyedéves hallgatója

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2007.11.08. 22:56:06
Kedves Kommentelő Publikum!

Szomorúan olvasom, hogy drágul a bérlet. Bár ösztöndíjam istenes, mégis rosszul érintett a hír, mivel költséges hobym, az ausztrál botanikai lapok járatása miatt igen gyorsan megfogyatkozik. Azt hiszem, kénytelen leszek a jövőben az apostolok lábain járni.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának III. éves hallgatója

benerobi · http://kosbor.freeblog.hu 2007.11.27. 21:37:07
Kedves Blogíró!

Szellemesnek találtam a jellemzést, noha jómagam nem vagyok jártas ebben a zenei stílusban: a Protonok táncát jobban kedvelem.

Üdv.:
Bene Róbert
BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója

benerobi · http://kosbor.freeblog.hu 2007.11.25. 21:54:02
Kedves blogoló!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Mókás történettel én is szolgálhatok: matekórán egyszer azt kérdezte a tanár úr a felelőtől, hogy mi a rendezett páros. Mire az osztálytársam azt válaszolta, hogy Hajni és Barni, mivel már két éve járnak, és nem szoktak veszekedni.

Humoros, nem?

Üdv.:

Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr83631270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hunhéter · http://www.blogos.hu/ 2008.08.25. 02:42:24

elég beteg ember:D

Abdani 2008.08.25. 02:48:15

Nem akarok fasz lenni, de ez a Bene Róbert nem az a legendás gyerek a Schönhertz Qpa-ról, aki itt látható a Youtube-on: www.youtube.com/watch?v=YUGMPXL6OyQ Mert sztem sanszos.
Nem bírom eldönteni, hogy csak viccel, vagy télleg ennyire súlyos arc-e a gyerek (hajlok a utóbbira). Jó, mondjuk a múltkori asztalbontós képregényem után mit dumálok, oké. :)

mizrolist 2008.08.25. 03:56:26

ifj. Farkas Gyula pár éve már legenda... ugyanakkor két nap után iszonyúan fárasztó is.

Én már immunis vagyok rá, mosolyra sem fakaszt.

Bifi · http://gondola-tok.blog.hu 2008.08.25. 07:29:37

ifj. Fenékkaptár Gyula blogjára ráakadtam és is pár hónapja, de végigolvasni nem volt energiám. Ha komolyan gondolja, az veszélyes, ha vicc, akkor egy olyan humort üt meg, ami túlmutat szerény képességeimen :) (summa: élvezeti értéke kb a penészes lekvároskenyér ecetes paprikával szintjén van)

fraki 2008.08.25. 07:29:39

Ha nem fake, akkor elég retardált.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.08.25. 08:06:16

Miért lenne fake?
Fizikus-humor :)

sz_ 2008.08.25. 08:11:27

Kísértetiesen hasonlít Szakács Béla naplójára a stílus.

grandaw 2008.08.25. 08:36:33

én nem vagyok olyan perverz, hogy értsem ezt a humort, ha ez az. inkább azt gondolnám, hogy emberünk a humor uhrinbenedekje, vagyis nem a megfelelő okból ismert.

Kazimír 2008.08.25. 08:43:22

Ez a humor egy átlagember szintjén vagy alulmarad, vagy túlmutat. Én átlagember vagyok -> Gyulát nekem ne..

fraki 2008.08.25. 08:51:20

grandaw, ez jó megfogalmazás. A felvezetésből is ilyen uhrinbenedekes viszony érződik ki.

hm 2008.08.25. 09:06:23

engem a Gallára emlékeztet, meg arra, hogy a Galla valszeg súlyos (lelki)beteg... ez a srác is őőőő furi

Respekt az idősek 2008.08.25. 09:10:01

Na ezért van az, hogy a fizikusoknak meg úgy ánblokk a fizikának annyira rossz a megítélése.

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.25. 09:19:27

Farkas Gyula? 3.asok között nincs ien

Dr H 2008.08.25. 09:21:16

Nem, Abdani. A videón látható srácot Markó Gergőnek hívják, és patológiás eset.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.25. 09:33:35

Én értem a poénjait, meg néha mosolygok is rajta. Sokszor kb a "két diszjunkt halmaz beszélget" szintjén van.

Mária · http://maria.blog.hu 2008.08.25. 09:49:20

A BME tényleg az a hely, ahol a tanárok krétával írják táblára a mondanivalójukat?

Projektor, powerpoint, laptop, ilyesmi nincs abban a fővárosban?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.25. 09:58:10

grandawnál a pont: ő "a humor uhrinbenedekje" :D

Balázs1983 2008.08.25. 10:10:11

Örök hála a Schönhertz linkért, hatalmas videó!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.25. 10:15:41

Szamárfül/murci · murci.blog.hu/ 2008.08.25. 09:58:10

Krizanténtermesztő-e?

Abdani 2008.08.25. 10:34:52

Szívesen Balázs.
Mária: én kemény fél évig boldogítottam még annó a BME-t, és azt kell, hogy mondjam, a BME az a hely, ahol nemcsak, hogy krétával írnak a tanárok a táblára, hanem még le is nyalják a kezükről a krétaport!! Komoly!! (Na jó, csak az egyik.) Egyébként még a Központi (K) épületben sem minden ultramodern, nemhogy hátul a G-ben, ahol 2005-ben még 386-os számítógépek (?) voltak. Na mindegy, tudnék mesélni. Ezt például én is csak hallottam, de ezek után simán elhiszem, hogy egy kurva hosszú és unalmas előadás közepén három fának, mókusnak és nyuszinak beöltözött gyerek benyitott az egyik előadóba, hogy "Erre van az erdei gyűlés?" :D
Dr H: ott a pont, nem néztem bele a videóba, de tényleg. Ha Bende ezt komolyan gondolja, több ilyen gyerek is van, mint ez a Markó.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.08.25. 10:35:35

a fásról jut eszembe: mentünk valahova busszal, már csak középen van állóhely, miközben egy néni egy facsemetével próbál feljönni a buszra. szenved a fával. és megint szenved, míg végre sikerül. erre barátom: "nahát, ez a néni felfázott!"

titan 2008.08.25. 11:01:55

Bastille, azt a barátodat szívesen megismerném :D Mondjuk lehet az ismerkedésre vinnék magammal valami közbiztonság veszélyeztetésére alkalmas eszközt (nem mintha volna, de addig beszereznék :))

frs 2008.08.25. 11:20:30

nézzétek inkább a keprejtveny.blog.hu-t. Sokkal jobbak vannak rajta mint ezek a béna szóviccek

mr.joshua 2008.08.25. 12:40:18

BME? Győrben még vasalni is szoktak. Felállt egy srác az előadóban óra közben, kinyitotta a vasalódeszkát és nekiállt inget vasalni. A tanár csak nézett.

cworm (törölt) 2008.08.25. 15:15:45

"Ételekkel kapcsolatban nekem is volt már rossz tapasztalatom. Egyszer a balatonberényi matéta táborban a tejbegrízt úgy odakozmálták, hogy minden volt, csak nem íncsiklandó. Borzasztó, ugye?"

Azzal egyetértek, hogy ez borzasztó ez a szöveg, ugyanis mi benne a vicces? Van benne ilyen? A többi idézet is borzasztó.

undibajsz 2008.08.25. 17:47:13

Úristen!!! Krétával? Táblára? Neeee! Ez hogy lehet?

Mária, ha egy érdeklődő nebuló kérdez valamit, és mondjuk a válaszhoz valamit le kell vezetni, akkor kurva nehéz ám előbb powerpointot csinálni, majd pedig kivetíteni az egyenleteket! Ilyenkor minden bunkó egyetemi professzor inkább kezébe veszi a krétát, képzeld. Amúgy szerintem az lenne a vicces, ha ifj. Farkas úr aláírása is sokkal gyakrabban lenne updatelve, pl valami förtelmes beszólása után odaírhatná, hogy ifj. Farkas Gyula, aki az előbb szart, vagy ilyesmi.:S

Atolla 2008.08.26. 10:06:35

Szoktam olvasni Ifj. Farkas Gyulát bár egy két blogja után lefáradok mint ahogy most is.Kellemes modorú az biztos de az ő nyelve nem a hétköznapi ember nyelve ezt lássuk be. Nos még egy megjegyzés ,én sem Atollaként születtem a világra, de nem írom oda minden egyes kommentem és bogom után, hogy: Bánné Farkas Klára rózsa,nem azért mert hosszú hanem mert mint ahogy más is, én is kitaláltam ezt a nevet vagy mást.Ennyi fantáziátlansága van a srácna,ez a véleményem.
Atolla

Markó Gergely · http://mgi.freeblog.hu 2008.08.26. 23:00:18

Fantasztikusan jó fej ez az ifj. Farkas Gyula! :-))
Én is szoktam olvasgatni a blogját, sokat lehet tanulni tőle!
S ha már emlegetnek, meg a rólam készült videó is belinkeltetett
erre az oldalra, akkor hadd ajánljam én is mindenki figyelmébe
a blogomat:

mgi.freeblog.hu

amiben gyakran olvashatók szóviccek. ;-)
Illetve, a houmpédzsem (hátha érdekel valakit):

mgi.fw.hu

Dr. H: Köszönöm a kedves bókot! :->

Markó Gergely · http://mgi.freeblog.hu 2008.08.27. 19:37:51

Ah, még valami.
Gyula képvicce tényleg elmés, csak egy picit sántít:
Az átértelmezett szó végéből egyszerű észjárással csak az
"itt" helyhatározóra való utalás vehető ki, az márpedig 2
"T"-vel írandó! A rajz jobb szélére nem doboz kellene, hanem
egy "I" betű, úgy nyelvtanilag teljesen rendben lenne a poén!

süti beállítások módosítása