Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
 
 

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ady Endre titkos kapcsolata a vérszomjas álienekkel

2008.08.22. 10:11 - szily

Címkék: szex állat sci fi nemzetgyalázás híres ember

A magyar nyelvű agyrohasztókat a jelek szerint nem hagyja nyugodni a szexi Ripley, az alienek - Jókai Mór szép szavával az "álienek" - és a nagytermészetű Ady Endre benzinszagú szerelmi háromszöge. Ezt a viszonyt KisRizsa annak idején a Borzalmas véget ért a nemi beteg magyar költő című posztban közölt gyilkos grafikán analizálta, Laca most a szavak fegyverét rántotta elő, hasonló koncepcióval:


nem régóta olvasom a szovicc-et, és épp eszembe jutott, hogy régebben fárasztottam a barátaimat az alábbi szösszenettel. Senki nem röhögött rajta, mindenkinek fájt. Egy történetbe burkoltam.

„Szabó vagyok. A minap mentem haza a könyvtárból, 8 verseskönyvet vettem ki. Egy ismeretlen ürge rámszól az utcán: - Hé, Kutas, mi az ott a hónod alatt? - Nyolc Ady. Kutas a halál! ”


Illetve a másik, ami nekem fájt:
- Hogy hívják az amcsik a palesztin dagadt menyasszonyt?
- Arafat.

Remélem, arcleesősek voltak, ha nem, akkor gyúrok még.

Laca

Gyúrjál még.

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr22627297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

creepy sidewalking gnome 2008.08.22. 10:36:30

ide is: jaj...
És akkor már elsőzök is!

Tony Almeida 2008.08.22. 10:46:32

Én is készítettem egy képet, de sajnos nem került fel az oldalra, ezért csak ide linkelem be:

kep.ivpicture.hu/12236.jpg

A megfejtés: A Toyota rossz autó? Szart!

keprejtveny 2008.08.22. 10:53:12

Elnyomott, el nem ismert, ki nem rakott tomegek!
Kuldjetek a keprejtvenyeket ide:
keprejtveny@gmail.com ---> keprejtveny.blog.hu

gyulika 2008.08.22. 11:57:22

EZ HATALMAS!! VÁÁÁÁÁÁÁHHÁÁÁÁ

pEti 2008.08.22. 11:58:04

erről a poénról még hány bőrt akartok lehúzni?

Tristan 2008.08.22. 14:02:56

Nyolc Ady, Kutas a halál :D

Zseniális!

Bandi 2008.08.22. 14:07:55

Még kAlien vicc!

Francois Pignon 2008.08.22. 14:25:10

Előd kérdi Töhötömöt:
- Te Tas, hányadik út megy a Vereckei-hágó felé?
Mire Töhötöm:
- Nyolcadik út. Tas a halál.

Francois Pignon 2008.08.22. 14:26:00

Csak Bandi kedvéért, de akad gyengébb is.

Francois Pignon 2008.08.22. 14:38:13

Sakkozó kérdi doppingszakértő kuruzslóját:
- Tényleg javulhatok, ha több szultánhal-fejet eszem?
- Igen, egy tized iq-t javíthat a képességeiden minden megevett szultánhal állkapocs, és nyolcad iq-t a sahhal-áll.

Na jó, megyek és főbelövöm magam.

larvatus 2008.08.22. 18:25:33

b+ francois, remélem eltaláltad...
süti beállítások módosítása