Facebook

Friss topikok

Linkblog

Még a zsidóüldözésből is viccet csinálnak

2009.02.06. 06:47 - szily

Címkék: zene zsidó híres ember névkifacsarás képvicc


És milyen jót! Napok óta a nagy kedvencem, egyben új háttérképem ez a "híresemberszőrzetű híresember" ritka kategóriájába tartozó remekmű. Kínos is, hogy pont erre a blogra posztolom be, de nem tudok ellenállni. A grafika logikus válasz a mindenki fejére hitlerbajuszt satírozó gimnáziumi és egyetemi évek élményeire. Az a szörnyű helyzet viszont, hogy elvesztettem az eredeti levelet, így nem tudom, ki volt a szerző. Zseniális szerző jelentkezz! Ja, a megoldás mi más lenne, mint















Anna Frank Zappa

Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (4,1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr80924703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grandaw 2009.02.06. 06:59:22

a megszállás után megkérdezték tőle, hogy nem akarja-e
megváltoztatni Anna Frank Szappanra.

SnailSex 2009.02.06. 07:36:53

@grandaw: Nem akarom megkapni azt, amit az előző post elsője, a kép tetszik nagyon :)! ... De a hozzászólásod kicsit erős...
Annyi más lehetőség rejlik pedig még ebben a zsíros táptalajban...
Nekem speciel az öngyújtóm is Frank Zippo volt, amíg fürdőzés közben egyszer el nem vesztettem és le nem nyelte egy Frank Cápa (híresemberfejű állatos (hfá) kép kéretik)...

Té_Rolandinho 2009.02.06. 07:56:15

@SnailSex:
Dévényi Tibi bácsit megszégyenítve ezzel kezdtem a reggelt.
Tessék a Frank Cáoa:

kepfeltoltes.hu/090206/fraca_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Té_Rolandinho 2009.02.06. 07:56:48

o=p .......tényleg reggel van:D

versiro 2009.02.06. 10:37:59

-Miből van az alma?
-Almamáterből.

-És Tóni bácsi?
-Ő pedig antimatterből

grandaw 2009.02.06. 11:49:46

@SnailSex:
amikor visszaolvastam, éreztem, hogy valakinél
kiveri majd a biztosítékot, tényleg félreérthető.

aki a gyermekkorát még az előző rendszerben
töltötte és az akkori ostoba szteretípiákon szoci-
alizálódott (szappan , lámpaernyő, meg hasonló
baromságok) és még mindig nem gondolta át azt,
hogy azoknak mi az igazságtartalma és mi az, ami
csak a hetvenes évek szélsőségesen abszurd
vicceinek hozománya (én ebbe próbáltam kicsit
belecsípni) , nos azok számára ez bőven túl van
a politikai korrektségen.

hmmm. mivel ez az oldal tényleg inkább szórakoztató
és nem erről kéne itt beszéljünk, ezzennel megkérem
Szilyt, hogy törölje a bejegyzésemet.

gibson 2009.02.06. 12:39:53

@grandaw:
szerintem meg ez a blog azért van, és azért szeretem/szeretjük, mert itt mindenen lehet röhögni és mindenből lehet viccet csinálni.
Amit írtál szerintem még abszolút belefér, ízléstelennek mondjuk ízléstelen, de pont ettől lett jó... :)

Ventura Blvd 2009.02.06. 16:42:33

Legfeljebb majd te is elnézést kérsz, ezért a bornírtságért. És nem te leszel az első.
mertmegerdemled.blog.hu/2009/02/05/beszelnek_ossze_vissza10
Jó kis társaságba kerülsz. elégedett lehetsz

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.02.06. 21:37:11

üdvözlet,

a képet én küldtem. bocsánat. nálam is háttérképként funkcionált (jelenleg is saját szobámban vagyok, ami megfelelt jó pár éve gyerekszobának). na most természetesen a képet nem én készítettem, csupán zenei ízlésemet, abszolút toleranciámat és a google-t tudom felhozni mentségemre. és ha már viccet csináltunk a zsidóság egy ikonjából, akkor kerüljön terítékre a keresztény identitás is.

www.zappa.hu/?q=hu/torinoilepel

kétség nem fér hozzá, hogy frank kezében csoportosul minden szál....

Atolla 2009.02.09. 10:27:36

@Bastille: az történelmi tény, hogy szegény Anne nem érte meg a megszállás végét mert meghalt szegénykém Ausvicban(nem tudom hogy írják bocsi). De miért verné ki bárkinél is azt a bizonyos biztosítékot? Hisz ha jól emlékszem gyerekkorunk óta azt csináljuk, hogy töri és irodalom órán bajúszt , szakállat meg szemüveget rajzolunk mindenkinek ,.hasamra ütve mondok példát Julius Caesartól Nagy Imréig , Szophoklésztól Ady Endréig , Még Csinszának is, még Keopátrának is! Az elkövető csak egy kicsit továbbvitte , hogy is nézne ki a dolog ha már mindent szám. gépen tanulnánk.

Atolla 2009.02.09. 10:30:47

Auschwith na ez a német mért ilyen bonyolult!!! francba!

Atolla 2009.02.10. 07:42:19

@Bastille:Na ezt jól megaszontad!:DDDDDD

Atolla 2009.02.10. 07:44:46

Ja utánanéztem farnk zappának s azon kívül, hogy több mint 50 kiaddot és félig kiadott lemeze volt a rolling stones magazin a világ legjobb 100 gitárosai közül a 45. nek választotta! na emmán a valami!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.02.10. 15:21:22

@Atolla: benne van a legjobb 10ben. sztem. sőt.

Atolla 2009.02.10. 19:47:38

@Bastille: olvasván az életét bár nem hallván a játékát még, igazat adok. a youtube-on meg majd meg is hallgatom. egy olyan korszak zenésze volt sajnos csak volt amit én nagyon szeretek zeneileg...
süti beállítások módosítása