Facebook

Friss topikok

Linkblog

Hogyan készítik ki a nyuggereket a termékbemutatókon?

2008.10.20. 13:20 - szily

Címkék: aktuális bűncselekmény szóvicc

 

 

 

Gyuszika egyik kedvenc műfajunk, az aktualizáló szóvicc mestere. Bálintgyörgyi indulata most éppen a naiv nyugdíjasokat gagyi termékek megvételére rábeszélő termékbemutatók ellen fordult. Biztos vagyok benne, hogy pénz-és börtönbüntetés helyett elég lenne Gyuszikát ráengedni ezekre a lelkiismeretlen csalókra. Ha Gyuszika nincs kéznél, Dexter stílusában szigszalagozzunk rá egy ilyen fickót valami munkapadra, kössük be a száját, hogy ne tudjon ordítani, vegyünk elő egy fűrészses élű vadásztőrt vagy séfkést, aztán suttogjuk a fülébe, hogy "piramisu". A mester levele alant.

Két összefüggő szóvicc, miután a napokban szembesültem vele, hogy a beszervezősdi még mindig él és virágzik kis hazánkban:

Hogyan kezdi pohárköszöntőjét egy beszervezős termékbemutató előadója?

- MLM poharam...

Na és milyen sütit tolnak a résztvevők az előadás után?

Piramisut.

Legjobbakat,

Gyuszika

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr69722863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyik 2008.10.20. 13:39:46

Új csatorna!!!!

Fárasztó Poénok egész nap!!

www.youtube.com/watch?v=1YZNUffu7og

Álmos 2008.10.20. 13:56:22

Nem is gondoltam volna, hogy ezt a filmet is játszák:)

www.youtube.com/watch?v=1YZNUffu7og

Nagyon komoly!!! Végre egy élvezhető csatorna

bropi 2008.10.20. 14:09:19

Egy mirelit egykedvű megállapítása a többiekről:
- Látom mind itt fagytok!!

hangember 2008.10.20. 14:14:17

Bropi!
Bili Géc is mondhatná ezt a picipuha irodájában az összes oprendszere jelenlétében... :-P

bropi 2008.10.20. 14:23:16

Ideges üzletkötő kiáltása a menni készülő vendégeihez:
- Még amwaygeztünk!!

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.10.20. 14:37:58

kit dug meg Fekete Pákó a befektetési tanácsadó vacsoráján, ha a vendégek közt nincsen nő?
brokernet.

bropi 2008.10.20. 14:55:44

- Kisfiam mi van az ujjadon ésés miért kened rám?!
- FIKA hovamáshova........?

Dmg 2008.10.20. 15:03:59

Tetszett mind.Betegek vagytok :D

mizrolist 2008.10.20. 18:39:30

Gyik és Álmos kivégzendő azonnal spamért. Ugye?

mostantolkezdvegergo 2008.10.20. 23:57:49

hogy hivjak az usa-ban az europai hagymainportot?
...
- the european onion.
annyira zsigerbol jutott eszembe, h szinte biztos h loptam valahonnan.

2012.03.25. 20:40:55

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

http:/kmdholding.com/hub3p3a

Amennyiben gyorsabban szeretnél a pénzkeresetben előrelépni és nem igényled a segítséget, a következő oldalon rögtön megkezdheted a regísztrációt és a dollárok keresését!
FM0204.iwowwe.com/

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2012.03.27. 11:21:45

@Hiteles007: Én persze nem írtam volna le ilyen nyíltan, hogy kerestem az interneten, azután pedig a kezembe vettem, anélkül, hogy igényeltem volna bárkinek a segítségét, aztán meg minden jó lett. de persze talán igen.
süti beállítások módosítása