Facebook

Friss topikok

Linkblog

Legrosszabb együttesnév konteszt: lemezt ad ki a Tirpunk

2008.05.28. 10:38 - szily

Címkék: együttesnév

 Létezik-e bénább név annál, hogy Tirpunk és kínosabb önpozícionálás annál, hogy "Vágó István punkzenekara"? Nem és nem, a lemezük címe viszont - valljuk be - zseniális: Tiprunk. A "dögös" szót is tartalmazó sajtóközlemény hajtás után, nem szívbajosoknak.


Turnén „Vágó István punkzenekara”

A Legyen Ön is milliomos! című műsorban nyert pénzből készített, és jelentetett meg nemrég lemezt a mosonmagyaróvári Tirpunk zenekar. A négy egyetemistából álló együttes gitárosa, Lauer Gábor 800 ezer forinttal kopasztotta meg Vágó Istvánt. A csapat hamarosan indul nyári fesztiválkörútjára.

Bár már 2000 óta létezik a Tirpunk nevű punk-rock zenekar, és három hanghordozóval is jelentkeztek már, most tavasszal adták ki első hivatalos lemezüket Tiprunk címmel. Nem túlzás azt állítani, hogy mindez Vágó Istvánnak, és egykori műsorának, a Legyen Ön is milliomos!-nak köszönhető.
- Még tavaly játszottam az RTL Klubos produkcióban – kezdte Lauer Gábor. – Vágó István nagyon kedves volt, már az elején elárultam neki, hogy zenész vagyok. A 800 ezer forintos kérdés az volt, hogy Celine Dion melyik Disney-betétdalért kapott Grammy-díjat. Azt még tudtam, hogy A szépség és a szörnyetegért, de a következő kérdésre, miszerint hol született Sigmund Freud, már nem válaszoltam. Mivel nem kérhettem segítséget, megálltam. De a 800 ezer forintnak is örültem, ebből csináltuk meg ugyanis a lemezt.
A 13 dögös punk-rock dalból álló album a Hammer World rockzenei szaklap CD-mellékleteként jelent meg, de május végétől kapható a lemezboltokban is. Első klipjük, ami a Bolondok napja című dalra készült, napokon belül látható a magyar Music TV-n.
A Tirpunk zenekar jelenleg a nyári fesztiválturnéra készül. Az már biztos, hogy június 21-én Miskolcon, 28-án Szekszárdon, július 4-én Szabadszálláson, július közepén Cibakházán, július végén Zentán, augusztus 2-án Nyírbátorban lépnek fel.

További információ

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr93491423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lonicera 2008.05.28. 12:25:10

nekem a zene tetszik,de a csávó hangja nem, mondjuk a punk-hoz pont jó. Amúgy a humoruk meg botrányosan szar, megnéztem a honlapot, nem kéne erőltetni. Még a szóvicc a legerősebb poén az összes közül...

rece · http://napielet.hu/ 2008.05.28. 12:40:37

Nincs ezzel a névvel semmi gond.
Nyilván a "tirpák" punk zenéről van szó.
Tirpákoknak a Nyíregyháza környékén élő szlovákokat hívják, rendes, dolgos, igénytelen népek.

ppeterka 2008.05.28. 12:42:00

Áhh, a Tirpunk az kutya füle a Vandálköményhez képest...

Kanda 2008.05.28. 12:51:33

A legrosszabb együttesnév kontesztbe:
A "How I met your mother" c. amerikai vígjátéksorozatban volt a "The Foreskins" nevű zenekar, mert:
"Well, there's four of us, and we play without shirts."

Russell44 2008.05.28. 12:52:00

Régi haverok régi bandája büntet: Sexcalibur

DArchAngel 2008.05.28. 13:23:26

Babszemrambó. Asszem szintén punk zenekar.

Norvég 2008.05.28. 13:39:35

Aljas kúszóbab ha már a punknál tartunk, de az Alvin és a mókusok is elég arcpirítóan kínos.
De nézzünk szét a popzenei mezőnybe is, itt olyan gyöngyszemekre bukkanhatunk mint a Csá Misi! vagy a Sziasztok Lányok pl., de a metál színtér is kiapadhatatlan forrása a hülye együttes neveknek: A harag fiai, Rotor (mindegy hogy milyen szó csak -or legyen a vége mer' az rettenet keményen hangzik ugye).
Ja és 4Skins (négy kopasz v. előbőrök) néven üzemelt zenekar a nyolcvanas évek elején....

kenyszerjogasz 2008.05.28. 13:43:37

legutóbb azon röhögtem jót, hogy

dísztraktor

viharock.hu · http://www.viharock.hu 2008.05.28. 13:47:44

Ha már a lemezről szó van, nekünk tetszett, írtunk is róla egy rövidet, ha valakit érdekel: www.viharock.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1994

mirejmatyiő · http://www.antikkonyv.hu 2008.05.28. 13:56:04

Meghívhatnák a Vágót egy koncert erejéig. Had szenvedjen.

Bazz 2008.05.29. 20:12:09

sztem meg tök f*a a Tirpunk!én szeretm,meg a disztraktort is!agrár metáál!!! :D
a kuszobab meg ne mpunk hanem valami elba*ot sz*r müfaj nélküli zaj!

zséen 2008.07.16. 23:19:46

még egy pár zenekarnév:

Gyermekláncfűrész
Jenőke holnap három éves
Jürgen és a fasírt
Lóg a ritmus
Mohó Sapiens
No de Jenő, halat késsel?
Öreg halász és a Fender
Palackozott disznósajt
Punk Panther
Spontán vetélés
Szőrös húsleves
Tarajos undormány
The pertő
Váratlan erekció

Don Pedro 2008.08.05. 11:32:52

csá.

a mi punkzenekarunk neve LETÉPETTING volt..:)

2 liter fehérbor elfogyasztása után ötlöttem ki próbán..:)

Pedro

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.08.05. 12:59:36

:) Nekünk volt Bélférges Hintalovak nevű bandánk
süti beállítások módosítása