Facebook

Friss topikok

Linkblog

Álljunk együtt bosszút a szemét sportkommentátorokon!

2008.08.08. 08:22 - szily

Címkék: olimpia felhívás

Drága agyrohasztó barátaim,

Ma délután kettőtől úgy fél hatig az Indexen én fogom online közvetíteni az olimpiai megnyitóünnepséget Hamispuma-földről. Minden ivarérett magyar állampolgárhoz hasonlóan én is egész életemben aktívan szenvedtem a sok más gyilkos fegyver mellett szóviccekkel is szellemeskedő sportkommentátoroktól. Most eljött az idő a visszavágásra, jüanban fogom benyújtani a számlát. Ha van kedvetek hozzá, a ti fegyvereitekkel vívom meg a harcot. Ha ugyanis délutánig küldtök egy rakás olimpiai témájú szóviccet, meg tudom mutatni a világnak, milyen borzasztó érzés is szóvicces közvetítést hallgatni olvasni. Hogy ne kelljen a szoba méretű levelesládában annyit kotorászni, a mailben küldött versenyműveket egyszerű "olimpia" subjecttel küldjétek. Bátorításnak álljon itt fázikalábam förmedvénye:

Hogyan kiált fel az ötkarikás játékokat kedvelő Korda Gyuri, mikor a pálinkaalapú pókermeccsen royal flush-se van?
All-in-pia!

üdv, fázikalábam
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr52606251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

punpa 2008.08.08. 09:10:09

Én csak azt nem értem, hogy póker közben miért emlegetnek állandóan egy színesfémet.

versiro 2008.08.08. 10:09:48

megnyitó jüan-népség?

birka 2008.08.08. 10:18:36

Bazmeg, ezt a viccet pont egy hete találtam ki a vonaton. De lehet hogy csak spanyol viasz:)

Mostmáraztán 2008.08.08. 14:53:33

Kész...Már csak egyetlen kérdésem maradt,természetesen a sport jegyében!Mégpedig:milyen töltésű a népstad-ion?

Messidor 2008.08.08. 21:21:43

Ez fájt!

Re-D 2008.08.08. 22:44:23

aztakoorva :D:D nekem is ez ugrott be ma mikor a pesti estet lapozgatva találtam egy szórakozóhely hirdetést: "olimPIA". Megelőztek... :D

G-zu 2008.08.10. 20:20:47

Képzeljétek a házi kísértetünk saját kft-t nyitott. Hogy MIÉRT?
Mert ő egy vállalkozó szellem.:-)

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.08.11. 10:29:07

A kocsmáros szivén viseli, hogy mi jól éjjünk, ezér amikor nincs már pénz, akkor ijen piát ad el, amibe újjrahasznosittya a meglévő erőforrásokat, ami álltal újjrakeveri az ízeket, és nagyon olcsón aggya nekünk, mer nállunk szolidaritás uralkodik.
süti beállítások módosítása