Facebook

Friss topikok

Linkblog

Jó kérdés

2012.04.03. 10:35 - Bisztő Gyalla

Címkék: matek popzene

Annyit tennék hozzá a levélhez, hogy aki valamit ér, az a valamivel egyenlő, tehát ebben az esetben ő maga a valami, nem pedig a valamit. Csak, hogy ne tűnjön olyan egyszerűnek.

 
Hello Szovicc,

 Hatalmas  webszerkesztési  roham  közben  eszembe  jutott egy érdekes
 matematikai képlet ami lefáraszthatja a népséget.

 Én - zene = mit

 Ez  már  a  kockahumor legalja, nem is vicces, nem is jó, de szóvicc.
 Úgyhogy dúdolgassuk együtt hogy zene nélkül mit érek én.

 Na üdvözletem.


Best regards,
 Varga               
Brutálfaktor: (5/5)
Ön dönt: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr724360728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okossan 2012.04.03. 12:59:02

Nem jó a képlet, mert így a megfejtés: Zene nélkül mitet érek én.

HOLCI 2012.04.03. 17:58:37

Zene nélkül=Mit..................Érek én is(nem csak a gyümölcsök)
süti beállítások módosítása