Facebook

Friss topikok

Linkblog

Nobel-díjas, apró hibával

2008.08.15. 07:36 - hancu

Címkék: híres ember

Névtelenségbe burkolózó levélírónknak nem róhatjuk fel igazán a kisebb torlódást a batűk között, mert valójában száz ember közül 99 garantáltan nem tudja se helyesen leírni, se kiejteni Ázsia első Nobel-díjasának nevét. Mondhatnám, hogy én vagyok a századik, de úgyse hinné el senki. Meg persze nem is lenne igaz.

Rabbin arat a góré, csodálatos!

A bejegyzés trackback címe:

https://szovicc.blog.hu/api/trackback/id/tr13615623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sukker 2008.08.15. 08:23:00

aztakurva! küldtem én is egy párat, persze nem jelentek meg, de ez mindent visz. neem küldök többet! fúúúúú, nem térek magamhoz

afatálistévedés 2008.08.15. 09:23:37

szép, összetett!

nekem ez ugrott be reggel:
-Milyen közmondás terjedt el Dózsa György kivégzése után?
-Nem hörög a paraszt, ha acél nem szúrja...

olgi · http://sites.google.com/site/utolsoidok/ 2008.08.15. 21:34:11

nagyon tetszik! :)
(és nem kötekedésképpen, de: Rabindranath Tagore a tag neve)

neutrinoo 2008.08.18. 00:17:56

Én még így halottam az indiai Nobel-díjas szóviccet: Rabin Dr. Annát a góré .... és ezt ki lehet egészíteni különféle disznó módon.
süti beállítások módosítása